Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSedlácká
19. 10. 2002
16
10
4033
Autor
j_i_r_i_k
Máme doma na dvoře
oře, který neoře.
Někdy mě tak napadá,
proč se asi rozkládá.
oře, který neoře.
Někdy mě tak napadá,
proč se asi rozkládá.
10 názorů
Delirius Tremenson: Díky za nízký průlet nad mými blbůstkami... A jsem rád, že pobavily, mission complete. :)
Delirius Tremenson
25. 08. 2012Éterický_mích
28. 12. 2007
Krmení? To v návodu nebylo, akorát jednou denně zalít a dvakrát, když je vedro... Sakra, že bych si splet koně a koniklec?
Jééé, to se tak krásně čte, opět - díky :)... Myslím, že dobrou náladu činím hlavně sám sobě, bo každá takováto kritika jest hřejivým pohlezením po dušičce...
Oho, ho, hooo!, Jiriku- to mne chytilo za me agrarni srdce!!! :-)))
Ale to ty dycky!
Oho ho, díky díky, drobné prosím do klobouku, ne do toho ne, do toho většího :)... Vážně díky za milá slůvka, vskutku potěší...
Ale kdepak, já úplně malej chudej rolník s malým dvorečkem a jedním mrtvým koněm...
:))) (teda kdybych chtěl rýpat, doporičil bych "podivně " kvůli rytmu, ale kdo by do toho vrtal)...
máš recht, básně nejsou moje parketa, chm...
ani plovoucí podlaha, natož lino!
cekanka_ucekana
18. 05. 2003cekanka_ucekana
18. 05. 2003
no já se tu objevil taky podruhé a opět řehot :-))))
Přesně takovýdle blbůstě papouš miluje :-)
Don´t_worry
21. 04. 2003
Nic jiného než smajlíky také nechci, smajlík je znamením, že dílko svůj cíl splnilo, a proto vám všem za ně děkuju :)...