Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrása
20. 10. 2002
1
0
2381
Autor
Sakurka
Krása,
v podobě, jak ji neznáme,
krása,
ta nikdy nezvadne,
krása,
jen pro ty, co chtějí žít,
krása,
znamená svou cestou si jít.!
O kráse mnoho nevíme,
ale chtěli bychom ji,
my kráse mnoho dlužíme,
však to už jsme nevděční.
Je všude kolem nás,
nemá jí každý,
i ty budeš jednou z krás,
pro někoho už navždy!
jako básnička mě to moc nechytlo, tato myšlenka je naprosto supr!!! : krása znamená svou cestou si jít!
Téma je opravdu krásné:) Mám slabost pro nerýmované básničky a tady by to vyznělo skvěle. Nechci tím říct, že tvůj rým to zabíjí (viz Toxman), líbí se mi i tak, ale bez rýmu by byla taky fajn. Možná lepší?:)
jo jako Sakurka se cítím:o) občas někde uklouznu a napíšu něco pod průměrem,občas mi v té poetické duši něco zasvítí a já napíšu něco průměrného:o) a tak to má být!:o)
Řekl bych, že tohle je právě zářný příklad toho, že zajímavý námět může být zcela zabit rýmem za každou cenu... je to přirozeně velká škoda...
ano,teď už jsem si to také uvědomila,když už to čtu poněkolikáte...nu což chybama se člověk učí:o) nemůžu přece dovolit abys mi každou básničku otipoval,to bych se necítila jako člověk:o)
stačí jen zůstat přirozeny a otevřít se.pak začne krása přichazet sama a my se mužeme stát šťastnymi..