Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBeránek aneb Černobílá
Výběr: clovrdik, Gastarbajtr, Stanislav_Vašina, Print, Lasy, Sunmoon
23. 10. 2002
22
0
5083
Autor
dablik008
Hedvábná couro
národnost z nikoho
beránka neudělá
(na zdech ghetta
stíny prodloužené o nože
čtou mé řádky
pozpátku)
to napřed musel
umřít Král
aby se přestalo tleskat
papírové realitě
kolik lidí křičí
po Guevarrovi
a kolik po Mansonovi
kdo z nich je
sympatický
vysoký
bílý
veselý
černý
laskavý
kdo je vrah???
dnes máme
zcizitelná letadla
zaměřovací křížky
pro každého
individuální selekci
božský
princip
pokrouceného
ega
nazáleží na tom
zda prsty na spoušti
prošla
korejská rýže
americké hamburgery
irská whisky
palestinská vlna
egyptská historie
baskická réva
irácké černozlato
afgánská bída
stačí jen
stisknout...
Vždyť se ale říkalo, že letos na podzim vyjde nové album, zatím se však na trhu ale objevilo "pouze" jeho DVD. Snad se polepší.. Co říkáte na nového basáka Tima nebo Toma?
Astalavista
05. 11. 2002
Stanislave, diky :o)
Nefer, Asta, uz by bylo na case, kompilace a koncerty, to je fajn, ale novy pisnicky to nejsou :o)
Astalavista, dablik008: Charles mi taky moc nevoní, ale jeho "jmenovec", to je jiná..Hele, když už je o něm řeč, nevíte, kdy má vyjít nové CD? Už je nejvyšší čas, nemyslíte?
Astalavista
01. 11. 2002
Začátek (první sloka) vypadala velmi slibně, ale potom se to totálně zvrtlo. Nemám nic proti angažované poezii, dokonce ji mám v některých případech velmi rád (Ginsberg), ale ty jsi postupně rezignovala na poetiku a zůstala jsi zabředlá do jakýchsi proklamací, v lepším případě jsi tyto zabalila do něčeho, co je nakonec jen řečnickou otázkou. Ke konce se ještě jednou zaleskne (projít prsty na spoušti), aby se vzápětí vše ponořilo zpět do nepoetického odříkání, stavícího snad na odiv tzv. všeobecný přehled, ale báseň vyprazdňující. Působí to jako mechanické drmolení namemorované látky, jen aby všichni viděli, na co si ještě vzpomenu. Pointa sama o sobě ucházející, v tomhle případě už ale celkový špatný dojem nemůže zachránit.
Astalavista
29. 10. 2002
Asta i Nefer, M.Mansona taky zeru a mam sice jenom tri jeho cedecka ale mam :o)) ale tenhle Manson byl Charles ;o)
Astalavista
29. 10. 2002
hluku neni nikdy dost, natoz v nejpozitivnejsi casy jako treba ve ctyri rano :o)))
a masovy vrahy taky nezeru, ale ani tuhle MIMOnovinu nezeru, tak to tam sedi ;o)
Navždy_Tvůj
28. 10. 2002Gastarbajtr
26. 10. 2002
suprová věc, vysloveně ses trefil, až zamrazí ... tohle je výběrovka jak sviň :-)
dablovi tip za basen
borcovi tip za invenci :o)
ju a dable, tentokrat ten tip nedavam proto, ze by se mi to libilo
Co nechapes? :o) Se mi to nelibi, ale svym tipem to doporucuju ostatnim ctenarum, at vidi, ze taky umis psat nic moc :o)))
:o)))) to snad vsichni vi ne? ja nic poradnyho nenapsal uz dlouho ;o)
Líbí, líbí se mi to. Mám radost i za zmíňku o Mansnovi. tip
Astalavista: Manson je sice magor, ale u mě boduje. Určitým způsobem ho obdivuju, asi mě ale nepochopíš.
Blaznivkaaa
23. 10. 2002
huh...tak na tohle asi nejsem dost trvda...ale ze vzkazuju ze basen je to urcite moc dobra :o)!!!
Hmmm docela silny uder... mluvi to sebe samym...
...zarazuji do Hnusu v nas...
já nejsu snivý perfekcionalista
hedvábná taky nejsu a už vůbec ne súctouK.K. Béda Hudeček...
a počítám, že čím víc je v prologu psáno "víc mimo" tím víc je to nemimo....ale teda jako dělám, že jako ne..*