Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdekoliv na světě
31. 10. 2002
1
0
1288
Autor
Twardowski
Jsem připraven jít kamkoliv; nic už mě nepřekvapí, cesty se nebojím, cíl poznám. Určitě! Mohu milovat kdekterou, mít rád kdekterého, plakat pro kohokoliv. Láska? Láska vzniká, když je ji potřeba; a já ji přece potřebuji - láska vzniká kdekoliv jsem.
Jsem připraven z okamžiku na okamžik zabalit zavazadla, nabít pušku, nabrousit meč, oprášit sbírku zákonů – jsem připraven udělat cokoliv. Zmoknout? Och ano, chci zmoknout; přeji si zmoknout, toužím být mokrým; rád bych cítil svěží vzduch po dešti, obdivoval rozkvetlou jabloň, políbil hodnou slečnu. Kde? Kdekoliv na světě, jen vzduch tam musí vonět přírodou, musí tam růst jabloň a žít hodné slečny.
Asi tutéž věc chápeme obdobně, ale vyjadřujeme ji jinak. To co říkáš ty má samosebou logiku, ale to moje taky. Záleží na tom, z jaké strany se na to koukneš.
SatanasekHnusacek
03. 11. 2002
A co by bylo?
Přece když by v anarchii nebyl do jistý míry řád, byl by jen chaos, ze kterýho jsme vznikli, a tudíž by nebylo nic.
SatanasekHnusacek
02. 11. 2002SatanasekHnusacek
01. 11. 2002SatanasekHnusacek
31. 10. 2002
Twardowski: "Hyn sa hukáže!" esli hodné slečny eště žijó...
Satanasek: Kdyby i v anarchii byla anarchie, nebylo by už nic.