Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJen tak koukám..
31. 10. 2002
10
0
1578
Autor
Zbloudilá
Viděla jsem jednovaječný dvojčata
zamilovaný pár
ženu co někam chvátala
pána co nesl bílou krabici pod rukou
jiskřičku v oku měl
těšil se snad na nový den?
zamilovaný pár
ženu co někam chvátala
pána co nesl bílou krabici pod rukou
jiskřičku v oku měl
těšil se snad na nový den?
Těšil se na nový den. Kam jsi mi zbloudila má Zbloudilá? Už se chci učit a ty kdesi bloudíš... :-))
Tip
kolega: bloudím v cizích domech a vyhledávám oběti :) nic není zadarmo :o))
dík
zdani_klame
31. 10. 2003
*! takhle se to dělá! vyvolávat reakce! a třeba se těší jak to někomu dát, jak to dá někomu kdo na něj doma čeká...někdo , kdo ho má rád..a koho on má rád..*
...tak teď zase jen tak koukám já:) Tohle je totiž moc krátké a zároveň moc krásné..*
..leč ta bílá krabice mi vrtá hlavou..
..škoda...ale třeba bys mohla na to téma napsat rozsáhlou studii a uspokojit tak všechny neuspokojitelné zvědavce:) jako jsem já
Mno ale asi si poznal, ze nejsem zrovna na ROZSAHLE studie, staci to nejak strucne :o))
ale i kdybych to vedela, tak vam to stejne nepovim :o)
..neboj se, to jsem ještě poznal:)..já mám stejně rád ty kratší díla, rozsáhlé studie nejsou pro mě, to bylo spíše na ilustraci že nás zvědavé neuspokojíš..;)..krom toho jsi, koukám, tajnůstkářka..hmm:)
Ju to jsem :o) to já ráda..ale možná kdybyste do me dlouho stourali tak bych vam to nakonec řekla :o)
co si myslis ze tam mel?
Já zásadně nešťourám:) Daleko lepší je jen tak mlčky smutně koukat, oni pak na sebe lidi leccos prásknou jen aby vyplnili to ticho...;)
Pán s jiskřičkou v oku co že to má v bílé krabici? Určitě nějaké jídlo (z toho si nic nedělej, to je tím že na mě padá můj noční hlad...až se najím, to mě teprve budou napadat věci:)
Jídlo? jako třeba zákusky? to by jiskrilo oko me :o))
Jo to mlceni, to znam, parkrat jsem uz takhle byla nachytana .. :)
dobre, upaluj do lednicky a pak napis :o)
Už se tu krmím..jogurt, čokoláda a výýýborný čajík;)
Tak jdu vymýšlet...tak třeba kotě..leč to by ta krabice sebou cukala a řvala(nedávno jsem jedno vezl autem...roztrhalo proutěný košík!! a usadilo se mi za krkem.ale bylo tam spokojený:)
Hmm..tak lásku a štěstí...avšak to se nedá zavřít do krabice(už jsem to zkoušel:)
Už to mám! Určitě někde našel spadlou hvězdu a nesl si ji domů..proto byla ta krabice bílá, protože celá zářila..
..ale to jsou jen výplody mé noční mysli, co já o tom vím?
Tak mě tak napadá - co když pořád ještě bloudí světem a čeká, kdyz se ho někdo konečně zeptá "co to nesete pane"?..
ska :o))) no to nevim .. ale moznosti se nabizi dost .. :)
a kují všem