Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHladová
07. 11. 2002
6
4
4163
Autor
j_i_r_i_k
Uviděl jsem v řece včera
překrásného jesetera.
Divně si mě dneska měří
velké oko jeseteří.
Snad až dosud nevěří,
že je mojí večeří.
4 názory
Jo jo, tohle se mi líbí.
Kam na to chodíš nevim, ale nikomu to neříkej, abys nebyl vykraden.
Hmmm, někdy Ti musim povyprávět, jak tyhle blbůstky vznikaly, ale inspirace pro ostatní z toho asi nebude...
Jo, až nám v neděli dojdou témata, tak to můžeš nadhodit... Ale ono to stejně není zajímavé :)))...
Vuuuplne to prozivam s chudakem jeseterem- ten paralysujici sok- jsme z toho (voba) vuplne odvarenyy...:-))))
No, pořád lepší než úplně uvařený... Nebo vyvařený, to už by byl úplný vrchol :)...
je jen trochu oslizlá.
dyk já mu to přeju, já jen monitoruju svým bystrým okem, jak je mník flexibilmní :p
:))
Žíně: Jasně, s to přesně trefil, jsme velký zvířata, tak bacha na nás :))))))))...
cekanka: Ale nééé, to jen že si za Tebe budu pamatovat ta dvě anglická slovíčka, to nemá být obecné úplné sdílení přece :)))...
cekanka_ucekana
20. 05. 2003
Jo jo, to jsou jen vytáčky... Tak mi je budeš střádat do zásoby a když budu mít volno, tak doženu resty :)))...
cekanka_ucekana
19. 05. 2003
Jasně, to se bude dobře pamatovat :)... Jsem se kdysi chtěl učit anglicky - slovník podle abecedy, skončil jsem asi u dvacátého slovíčka, ale dodnes si pamatuju jak se řekne břicho a zkratka :)))...
cekanka_ucekana
19. 05. 2003cekanka_ucekana
19. 05. 2003
Yfča: Jejda, vítej :)...
cekanka: To neva, tak si to budu pamatovat za Tebe, jóóó? :)
cekanka_ucekana
19. 05. 2003cekanka_ucekana
18. 05. 2003
cekanka: Díky za odbornou analýzu, to jsem netušil, asi to bude tím, že já ty malý rybátka nějak nemusím :)...
Astalavista: Tak vidíš, tu máš :)))))...
cekanka_ucekana
18. 05. 2003
A jo tááák, no tak to jóóó, takové důležité informace je třeba udržet, to zas jo :)))...
cekanka_ucekana
18. 05. 2003
Haterie? Co to je? Něco mi to říká, ale... je to určitě jedna z mnoha věcí, které jsou po opuštění gymplu s úlevou zapomněl :)))
cekanka_ucekana
18. 05. 2003
Jasně, já tušil, že to bude nějaká taková potvora, jo, tak my se o ní učili... Díky za oživení vědomostí, aspoň mám zas co zapomínat :)))...
cekanka_ucekana
18. 05. 2003
No tak to já nevím, jestli to nezapomenu, mi to asi budeš muset občas připomenout :)))...
cekanka_ucekana
18. 05. 2003
Aha, to máš asi pravdu - tak víš co, zaveďme akci každý týden nové zvíře, jo? :)... To je nějakých 52 ročně, to budu mít za pár let zvládlou skoro celou zvířenu - teda tu velkou, bez hmyzu a jiných početných druhů... či rodů... či čeho vlastně...
cekanka_ucekana
18. 05. 2003cekanka_ucekana
18. 05. 2003
hi hí :-))) ryby mám raději ve vodě, ale když už je někdo upeče, nepohrdnu :-)