Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProblém
11. 11. 2002
15
14
4474
Autor
j_i_r_i_k
Za dřevěným plotem
vede lesní cesta,
kolem roste houští,
voní tymián.
Za tou lesní cestou
bydlí moje milá
a cestu k ní hlídá
vzteklý dobrman.
14 názorů
A já stejně pomučím pár ochránců (samozřejmě předčítáním svých nejlepších dílek :) )
No tak jestli musíš, tak to se kvůli mně nepřemáhej, si pomučím pár ochránců zvířat a bude mi zas dobře :) Ale jinak dík :)
No, lepší než růže - dobrman... A navíc je růže docela klišé ve spojení s milou :)
Zvrhlík: Že jo? No jo, když už nezasunu, aspoň si tu postěžuju (aneb kde není činů, zbývají kecy) :)
a) Tvá tvorba je Ti dostatečnou omluvou :)
b) Tak o tom bych chtěl vědět něco víc...
No ne, znáš to, čas neni. Vždycky jsem si ztěžoval, že mam na vejšce moře času a furt jsem se nudil. Odpoledne jsem na koleji spal a nemohl se dočkat večeře a teď si říkám, že nemám čas ani vyčistit si zuby.
Jééé, to mi povídej, když si vzpomenu na prvák, každý odpoledne prospaný, druhák skoro totéž, no a ve třeťáku to začalo bejt hustý, do toho jsem se dal zrovna před zkouškovým dohromady s Aničkou a teď to vypadá tak, že abych jí moh vidět, musim utýct ze školy, protože už ve škole skoro bydlim...
To máš hochu problém....dobré, bohužel se vždycky na cestě k mojí milé objeví nějaký ten dobrman, nebo aspoň pudl.
Ale no tak, za a) mi přijde, že to chceš brát moc metaforicky na to, že je to blbůstka, a za b) co se současnosti týče, nekecáš tak trochu? :)
a) já už metaforicke jsem - profesionální deformace
b) divil by ses, ale neni to tak, jak by být mělo, zlé síly nás ovládají jako loutky v bludišti
Huaaa!- jako vzdycky spolehlivy Jirik! :-) Bublina se vzbudil, tak jsem mu to hned prelozil- s dovolenim- tak ted jsi svetove slavnej :-)
No tu mojí milou a mě kdybys neuhlídala a dostali bychom se k sobě přece, to by mi nevadilo :)))...
Jejda, kdybys Ty byla ten hafík, do bych si snad z milé ani hlavu nedělal :)...
Mno, nevím, jestli jsem ta pravá na hlídáních milých!
Hlídám co mužu svého milého, natožpak ešče další milou 8-)
Tak takhle roztomilý hafík to určitě není :)... Tenhle by mě nejspíš tak zaujal, že bych na milou zapomněl a dováděl s ním (teda jako se zapnutýma kalhotama samozřejmě, aby nedošlo k nedorozumění :))) )....
Já jsem u vrat už teď, proč? :)))...
A máš pravdu, je to krvelačná bestie, je to jak s tím králíčkem ve Svatém Grálu od Monty Pythonů, podceňovat se fakt nevyplácí :)...
cekanka_ucekana
01. 04. 2003
woai: Huh, tuhle otázku nechytám, předpokládám, že to nebo je vylučovací a pak tu máme dvě možnosti a) ještě žiju b) vzdal jsem to s ní... Z toho taky plyne, že žiju právě tehdy, když jsem to nevzdal... Aha, to dává smysl, žijeme jen tehdy, pokud se nevzdáváme svých cílů... Jasně, tak potom jsem to samozřejmě nevzdal, rodí se mi v hlavě geniální plán zahrnující dobrmnana, buřty a cirkulárku...
A co nechat se sezrat rovnou? Kdo se nenechal sezrat dobrmanem, neokusil vrcholy pozemskeho blaha..
manžel se mi vrhl k počítači, když jsem se tu smála nad tvou filozofickou úvahou, jiriku (manžel je shodou okolností Jiří) a poznámku výše psal on a odeslal přes moje protesty
__________
dobrmana nakrmíš, ošálíš, na cirkulárce rozmašíruješ koho?
woain manžel: Nechat se sežrat dobrmanem? No, člověk prý má zkusit všechno... Jenže bych pak už nestih leccos jiného, tak díky za návrh, ale radši půjdu po jiných vrcholech pozemského blaha...
woai: Ty máš ale morbidní představy... No, kdybych to nebyl já, napsal bych, že nějak tu milou přeříznout musím, ale to nenapíšu... Vysvětlení je prosté - na cirkulárce nakrájím ty buřty, aby neměl dobrman moc práce s kousáním, si ho tím chci udobřit, aby mě pustil...
To je jedno, buď ten nebo milá, oba případy jsou příznivé... Leda by šli spolu, to musím ještě domyslet :)...
...no když už nic jiného, alespoň se zdokonalíš ve sprintu na dlouhé trati...:o)
Dusy dus? Já myslím, že si radši počkám, až půjde do města nakoupit :)...
Insuficientia
15. 02. 2003
Eh, díky, ale jsou i zajímavější věci k zhudebnění :)... Ale stejně díky...
Skromna: Tak mě tak po měsíci napadá, že když už jde o ty věnce, tak by mi taky milá mohla dát... Eh, no nic, to je jen sen, ještě je tu ten dobrman a ten by mi určitě natrh... leccos...
tak ti přeju, at ti milá dá...a at vám u toho nevRRRčí dobrman s kusem kalhot v hubě :-)))
:-))
psovi dej věnec z chvojí a milej z buřtů éé obráceně..jinak tě oba pokoušou :-)))
Eh? Že by vlastní zkušenost? Ne, tak daleko mé možnosti metafory opravdu nejdou... :)