Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCesta bez hranic
02. 11. 2002
5
0
1725
Autor
Starr
Jdu cestou bez hranic,vítr mi cuchá vlasy.
Jdu cestou bez hranic.Kdo je on?Co skrývá asi?
Jdu cestou bez hranic,hranici vidím přece.
Jdu cestou bez hranic,vzpomínky mizí v řece.
cup_of_tea
09. 11. 2002cup_of_tea
08. 11. 2002
Muj mily cajickovy hrnecku:))Pokud chces presny rozbor basne tak je zde:Je to o tom,jak sem se jednou vecer vrwcel domu a potkala desne smutnyho,krasnyho kluka.Sla jsem lesni cestou a byl uplnek sla jsem a mela jsem mensi problem.Jak mse se uvideli nejak jsme si padli do oka...A tak jsem sla dal to ulesni cestou a premyslela kdo je a proc je tak smutnej.Jak sem premejslela o nem,zapomela jsem na to co trapi me.No a druhej den sme se potkali taky a ted jsme kamaradi........thats all:))Uz vis o cem je ta basnicka?:)
Díky za toho tipa:)))A ty sloky spolu fakt souvisí,máš postřeh:)Ale pěkněs to zaobalil do rýmu:)))
Jednoducha, kratka, pekna :))) Hvezdi, z Tebe neco bude!! ;))))
(btw. kdyby ses nahodou chtela mrknout, co napsala Narwen, tak tam nic nenajdes, protoze jsem si tenhle nick zalozila dneska, ale muzes se mrknout na Eowyn (i kdyz nedoporucuju ;))))
Petr_Palkovský
02. 11. 2002
Dekuji za kritiku:)Ale prosim co je to ostinatni figura?:)Ja sem asi hloupa,ale prosim pouc me:)))dekuji
Ahojki NArwenko:)Jsi me potesila ja sem te tu hledala uz asi 5krat:)Hned tam juknu:)No zverejni sve emericke zazitky a mas pulicera:))
Petr_Palkovský
02. 11. 2002
Dekuji,ale ja to fakt nevedela,na me musis cesky:)Stacil okdybys napsal reknej refrem,nebo opakovani:))))pockej ted ja najdu tva dilka a nejak ti je ostinatne zfiguruju:)