Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepodušičková II
Výběr: Lyryk
05. 11. 2002
20
0
2961
Autor
unseen
a rovnováha zimy je už vratká
s každým dnem na patro víc vzlíná sníh
vesnický hřbitůvek navlékl si
košili z horkých knotů tkanou
tady prý ležela nekřtěnátka
sirotčí svíčka ve mdlých stéblech
plamenem žhne na neshledanou
a večer slzí rosou
musí...
ulitko, dyk řikám že jo, ne? :o)) a esli budš v hovoru se mnou i dál používat intoušský výrazy jako dixotomie, tak si nebudem vůbec rozumět - dyk si viděla v jakým prostředí žiju :o)))))))
Miroslawek
13. 11. 2002
tak to pardón, akorát že na Písmákovi žádné "veřejně" a "soukromě" neexistuje, tahle dichotomie tady totálně selhává... takže čekám zprávu:))))
ulita: hele, to tady nebudem takle veřejně rozebírat, ale jo asi jo :o))))
poslední sloka mi přijde trochu samoúčelná a přezdobená, začátek je dobrý...
nuitíku, ta je kuáááásná...takovou sem dycky k vánocům xtěl :o)))
ulitko, nenex se mýlit, všexny mé básně jsou přezdobeně samoúčelný, akorát se mi to tu a tam podaří zamaskovat :o)))) ale vážně, já za to nemůžu, tak to fakt bylo ....
a rád tě zase vidím, mimoxodem...i když vidím..no nic .o)
Nuití, baxa na to, sterotyp zabíjí :o))
Merlíku, othle už je na rozvod :o))))
Ne, fosílku, tohle nebylo pro tebe, to jsem si sobecky napsal sám a vás nexal jen nakouknout :o)
bebí, taky nejsem žádnej ježux....
Petulí, prosím, mailni mi, jak jsi to myslela...
to víš, bylo mi blbý, dát jen hvězdičku do zástupu,. vždycky musim něco ukáknout k tomu :o)
uns: rozvedu se, rozvedu se! nerozvedeš, nerozvedeš, rodina je základ státu ;))))
o co, že uhodnu, s kterým z nás dvou si to tvoje žena vyříká dřív... ;))))
já jsem Merlini - mistr útěků před kdečím a z kdečeho ;)
a nemysli si, že si zalezeš do rakve a budeš dělat, jako že se tě to netýká...
mno uvidíme, uvidíme, dyštak si rači vyber epitaf :o)) končím čet, přepínám :o))
Zde leží mrtvola, prostě proto, že je tu mrtvol sklad. A kytky jste měli nosit za živa...
nuiti, myslím, že tě brzo přijdu navštívit, abych ti mohl osobně... velmi osobně poděkovat ;))