bezvadný:)- možná proto, že jsem jen malej, nezkušenej neochozenej klučina, nicméně nic to nemění na tom, že názor je názor a to je subjektivita a to je kritika a to je tip jak sviňa!:)))
btw: s chemical brothers to co dočinění nemá, že?(Staring at the sun)
no nemá, já jsem si vždycky myslel že staring at the sun je písnička od U2 -taky že je :) a jelikož někdy pojmenovávám svoje básně podle písniček který práve poslouchám..:)
jo, jasný:)...to je výbornej nápad...já u svých vjecí často poslouchám radiohead nebo jeffa buckleyho nebo starý genesis...doufám, že sem je teď fšechny neurazil:))...
napsat něco na sunday, bloody sunday, to by bylo:)
radiohead - spousta mých věcí byla napsaná u radiohead - a většinou když čtu tak poslouchám radiohead :)
žůrek ?
můj bratr a šermíř - komediant !
- b -
furt to samé - i když dobře podané
svět je krutej, tak abys věděl, tuhle cestu znám
a pak zjistíš, že jsou i jiný holky, jako úplně jiný skvělý holky,
a pak---asi je to stará básnička
ale Luke Večerka je přitažlivej kluk*
ano, připraví nás na všechny ty strasti který na nás bude život ( UTRPENÍ ) zkoušet :))
Mysli si to i nadále...... máme skvělou třídu... a perfektní kolektiv, jež nás připraví téměř na všecko co budeme v životě potřebovat.... ( ty si nemocný... )
Heh.... Honza -bohém
Petr - rozzářenej
Jip - keltskej šermíř......... Je tak krásné číst staré básně... Jip TIP
no jo..tenkrát jsem si myslel že mám skvělou třídu, bezchybnou..teď jenom vím, že moji kamarádi mají, stejně jako já, svoje chyby :)
Trochu moc jses do toho stylizoval, alekdo to nedělá?*
Matěji, je to dobrý, ale víš co, máš na víc. Di víc na dřeň.
:-)) Styl máš.
TOHLE je nuda, panáčku...je to rádobybeatnická směs Hraběte s Ginsbergem, ale jinak v pořádku, mohl bys na to balit sedmnáctileté slečny(klidně i bez Rimbauda v batohu....)
P.S. Volím ostrá slova, jelikož Ty ses s kritikou mé básně rovněž příliš neupejpal, byla totiž jednoslovná a zásadně nespravedlivá(ale právo na ten názor Ti rozhodně neupírám...)
Tohle je můj dojem z jedné večerní procházky.Tvoje básnička mě nebavila a tudíž jsem napsal že je to nuda.A když jsem tohle psal, ani jsem žadnýho Ginsberga neznal.Možná že se tě to dotkne, ale tvoje dílko mi připadá jako vykalkulovaná hollywodská momentka s rádoby šokujícím závěrem.A to mě nebaví, je na tom něco špatnýho ?
piš,piš dál,jen houšť.....:-)
Pěkný, a halvně zajímavý.TIP*
Ne bohužel, jsem ve formě, zkus to ještě jednou..
Dostal jsem tě, přiznej si to :) neboj, tohle téma už jsem takříkajíc vyčerpal.Aspoň teda myslím :)
tak dobře, čti si co chceš a já si budu psát o čem chci ne ?
To by nešlo, to by bylo moc demokratický:-))))
Nežij nekuř a nepij, to se dá velmi lehce říct.
začínám být dojat
opakováním témat!
Hele docela dobrý.... Tady tipuji a rád
souhlas s Radostí vcelku... ale je to dobrý, stojí to za čtení, co dáš dál? ;-) dej něco, helejse....
TIP
Výborná, líbí se mi. tip.
odkaz na Rimbauda a Nezvala tomu dost ubírá - je to hodně civilní a formálně neučesaný, což zrovna v Kontextu s těmahle dvěma není optimální... Jinak je to ale zajímavý příběh a ten ležérně/rozervanecký hlas, který ho vypráví, se ani moc netřese :)
To není žádnej odkaz.já jsem prostě šel a měl jsem v batohu Rimbauda, fakt.A ta prologová má bohéma je tam proto, že mi to tak prostě přijde.A co se týče Nezvala, ona měla opravdu v kapse referát o Edisonovi :) Pěkný den ! .))