Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePříslib
Výběr: Gastarbajtr
05. 11. 2002
10
0
1672
Autor
Mea
Nebudu mrhat slovy
jako země mrhá prach
co se jí řine z úst
když volá na poplach
Nebudu trhat květy
zakousnu se jako mráz
co šplhá se na parapety
a hraje si tam na obraz
A nebudu hledat věty
kterých by ses mohla bát
ani hýčkat malé děti
jak jablko si hýčká had
já taky ne, jsem přišla až ted' mrsknout sem zas další ptákovinu, no :o)
Neslibuj...sliby se slibují, blázni se radují
ten prostřední obrázek je pěkný:-)
můj upřímný t*
jujda, to je pěkný, to si pěkně čti před spaním, jako motlitbičku, abys na to nezapomněl :o) mimoto, kdybys chtěl náááhodou jako ten mráz šplhat do toho pátého patra, nezapomenˇ t'ukat tu melodii ( Come as you are..., víš, ne? ) aby Tě někdo z parapetu, mrazíčku nesrazil dolů, au....a nesplést melodii, plete se s Holka modro oká, ale to už taky víš :o)
Moc povedená "jen tak" jsem chtěla říct**
Gastarbajtr
05. 11. 2002
Nuitinko jedna rozkecaná! :o) ty tak pekne povidas!" a ja si jen tipnu! *
jůů, díkuju všem! :o)
Dabi: já neslibuju, jen příslibuju :o)
Nui: juju, vím co mam ťukat až mi rupne v hlavě a místo dveřma přijdu oknem :o)
no, vyber teda nebude ;o) jako ne ze by to bylo spatny, ale uzasny to neni a to to ctu uz popaty specialne kvuli tomu abych se o tom zodpovedne presvedcil ;o) ti dam takovy to *! proto ze to zas konecne jednou je od tebe a jiny nez vzdycky ;o)
mi je jedno jestli za to dostanu nebo nedostanu vyber, hlavne ze se vam to libi :o)