Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSeno
07. 11. 2002
3
0
2018
Autor
cvok
Lebecne skrupiny skripu
pozdlz zlomov
praska omietka
V bezpeci tepleho zajatia
upokojujem triestive sumenie
Ked hnije zmoknute seno
zaparene jadro
neklope
Pravda sa opalila cez sietnicu
nebolo vole ktorej by vycitali pruznost
co je medzi nami
nic
Ostava zatva rozbureneho oceanu
supim zobakom
vytisnem si z dlani krv
zasuniem kluc k zitiu medzi plecia
Zivot na jezka
nove na stare
po smradlavej vlne
Morske oci buducich popravenych
zahmlene pluca
silny pach zvierat
rozkladu
nasilne umlcanych smrekov
ked zabili vietor
mierne mi TO pripomina Ivka Strpku-toho zeriem.Skus najst dakeho Deza,co ti z toho vyspieva slager a potom daj vediet.Bola by krasna mila muzika s textom,co"stoji za nejaky ten mensi hriesik"
pacia sa mi slovne spojenia, aj ked niektore naozaj neviem precitit, nestaci mi fantazia...ale pacia sa mi..
xixi...a okrem toho som si az teraz vsimla, ze nepouzivas diakr.
mozno preto mi to neva,lebo ani ja ju nepouzivam a clovek si taaaak zvykne...
to je ten svet mailov, chatov, icq-ciek a sms...:-))
...dosť genit. metafor...niektoré obrazy sú skutočne dobré...ale celkový dojem kazí absencia interpunkcie...potráp sa s ňou a bude to podstatne lepšie...a interpunkcia je na každej klávesnici...
...dosť genit. metafor...niektoré obrazy sú skutočne dobré...ale celkový dojem kazí absencia interpunkcie...potráp sa s ňou a bude to podstatne lepšie...a interpunkcia je na každej klávesnici...
taktéž musím řict, že máš velmi zajímavá přirovnání ;-)
Ale s háčkama a čárkama by se to četlo jednodušejc ;-)
jednuchsie by sa to aj pisalo, lenze su klavesnice, kde take kravinky neexistuju
plne pocitov, skvelych obrazov, hoci roztrusene az miestami unikajuce. ale paci, paci. t*