Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOtázka
06. 11. 2002
12
0
4012
Autor
Radost
Ja nikdy pro radost nepisu. Maximalne pro Radost, teda pro Tebe. Nikoliv pro radost, ale Ty asi tusis, ze moje veci proste pro radost byt nemohou, ze kdyz uz maji mit s radosti neco spolecneho, pak jedine pro Radost... ehm. Cau Radosti!
Dostávám se k tomu hodně pozdě.
Myslím, že ta dílka, která dělám a jsou v kategorii Jen tak pro radost, jsou určena i pro tebe...
Jak u ostatních, to nevím...
Tip za stručnost tvé upoutávky a vtip obsažený v tvém nicku.
:-)
děkuji všem za rozporuplné, vyčerpávající odpovědi
další otázka:
Vznikne srážkou autobusu č. 122 a noční tramvaje č. 54 autobus č. 177?
to by bylo fajn...:)
Otázkou je, zda se denní autobus a noční tramvaj mohou vůbec setkat natož srazit?
jo, gd, to máš asi pravdu....:)
(Samozřejmě že může... Přece to, že každý den jezdí po trasách, které jsou naprosto neslučitelné neznamená, že by se v nějakém vesmíru, haha, nemohly srazit..:)
když je srážka z ceny, znamená to odčítání a nikoli sčítání.
to by mělo platit i pro srážku dopravních prostředků
vznikne tedy autobus č 68
Miroslawek
11. 11. 2002
trolejbusy jsou boží!!! jezdil jsem v nich celý dětství a nedám na ně dopustit!!!! hádanka: odkud jsem?
no..tak teď už nevim..snad..trolejbusy se vyráběly (možná ještě vyrábí?) v Ostrově nad Ohří, ale nejsem si jistá, jestli tma taky jezdí..dám se podat
šikulinda je radost, nikoliv skromná. ta je tedy také šikulinda, ale mladá boleslav opravdu ne.
cena útěchy je hezčí než jackpot... to je jasný znak zkorumpovanosti celé soutěže...
to bych se na to podíval... že zavolám své kamarády "právníky" z prostředí italského...nebo ruského...grrr:)
kdo tu mluví o násilí... nemusíš přece hned vytahovat poštu... ty taky všechno tak strašně přeháníš...!
taky mne napadlo, že cena útěchy je taková..no..taková..přinejmenším větší..ale jsem byla potichoučku, abych o ní nepřišla :-ppp !6! :-)))
ještěže jsem to vydržela, Radost už tu svou vokousal :-)))
...a navíc mu teď choděk smradlavý balíčky..uf uf uf ještě, že nejsem ta šikulinda, ale jen utěšená :-)
Drownedgod
08. 11. 2002
Jáááááááá já jáááá já chci takyýýý
já chci kategorii -Jen tak pro papoucha- :-)))))))
aleš-novák
07. 11. 2002
To tedy houby,:-) má jsou pro někoho a taky pro radost s malým r a to nejsi.:-))))))))
ROZHODNĚ ANO!!!musim napsat něco speciálně pro Tebe-aby to ostatní konečně pochopili!!
malykuba01
07. 11. 2002
Sedm tipů za tuhle otázku??
Radostný mistře vyznamenal ses!!
Papouch:Jen tak pro papoucha by ještě šlo, jenže jen tak pro shammanna už by bylo trochu přitažený za vlasy, uši, nohy ruce....
Mathew je pro mě dead:-)
Radost je teď vrchní kormidelník!!!
Rebeca:není to trochu rejpavý::-)))))
Stan_u_Vlašimi
07. 11. 2002
:o) to je dobra otazka :o)) pokud jsi radost v pravem smyslu toho slova pak pezpochyby :o)))
to by tam asi bylo velké R, ne? :-))
ale lkidně bych to Tobě věnoval - proč ne :-)
Navždy_Tvůj
06. 11. 2002
Nuitík: Tvůj odhad na lidi mě naplňuje posvátným údivem, úctou či snad dokonce vytržením :)))))))
Miroslawek
06. 11. 2002
já Tě nebudu vytrhávat, přetrhávat ani nic podobného, jestli ale chceš, zasadím tě...abys povyrostlo!
Nui: já se spíš asi půjdu nechat za(na)lejt...:))
být malá radost mi v zásadě vyhovuje... protože jinak se z radosti stává afektovaný magor... víš jistě o čem mluvím :)))
:-)))
až zase nějakou pro radost napíšu, pošlu ti vizoura...ééé ...vízum..néééé sakryš..avízko ti pošlu a to bude jen a jen pro tebe :-))
děláš mi radost, víš to?? :-))
:))
toho vizoura bych bral taky
možná i Azízu (Al Hamádí... slabost pro arabky :))
jsem rád:)
:-) Kdyby se zavedla rubrika "Jen tak pro starost", to by bylo plodný!!!