Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePříběh "Toho, kdo si frkal"
Autor
Apajda
Příběh "Toho, kdo si frkal"
Věřil, že si může dělat, co chce, a jeho sebevědomí hvězd se se dotýkalo, když té noci procházel kolem ZOO.
"Pravidla jsou od toho, aby se porušovala", bylo jeho krédo. První pravidlo, které porušil, bylo "DODRŽUJTE NÁVŠTĚVNÍ HODINY". Nebylo to sice nikde napsáno, ale vedení ZOO, stejně jako všichni normální lidé, se domnívalo, že se to rozumí samo sebou. Kupodivu poslechl cedulku "ZÁKAZ FOTOGRAFOVÁNÍ ZVÍŘAT".
Právě procházal kolem lví klece, kde ve tmě nebylo vidět odpočívajícího majestátního samce doprovázeného několika družkami. "NEVSTUPOVAT", hlásal obrovský, a podle většiny logicky uvažujících lidí zcela zbytečný, nápis. sebevědomě se ušklíbl a protáhl se úzkou mezerou v mřížoví. Už si nevšiml menší, špínou, kalem a větvemi témeř zakryté cedule "NEKRMTE ZVÍŘATA".
A protože se těmi dvěma nápisy řídili kromě něj úplně všichni, včetně ošetřovatele a krmiče, porušil té noci ještě jedno pravidlo, "NERUŠTE NOČNÍ KLID", v nedalekém městečku.