proč k tomu prosit Boha???????????????????
Soulož to je pouhý klam,
jednou sem a jednou tam!
:-))))))
je to vo úhlu pohledu...
před několika lety bych mohl říkat něco jako...
Bože prosím Tě v jakém
že světě to žijem?
Milujeme se
a přitom spolu ani
trochu neobcujeme...
Willi, ale bez toho sexu by se ani ten Darwinův přirozený výběr nemohl uplatnit.
Víš Albi já mám sex ráda, ale poslednídobou ti mám jaksi pocit, že se nám někam vytratil cit, ale to ty asik nepochopíš!
Škvarýš: Viz to co Albi.
Willi, já také k sexu potřebuju být zamilovaný. Aspoň trochu, ale většinou jsem moc moc moc.
Myslím, že sex, když je člověk zamilovaný je nej. Ovšem sex je příjemný téměř vždycky.
Jo, pamadeus to napsal přesně...
Willi: milovala ses někdy s někým koho si nemilovala...?
Asta: Právě že jo a stálo to za starou belu!
Sakra práce... Willi, Willi, zrovna teď si mi moc timhle dílkem nepomohla :o)))
No a jsi přesvědčená, že to stálo za starou belu jen kvůli tomu, že v tom nebyl cit?
Asta: Jo, protože já jsem duše citlivá a k sexu potřebuji cit!
Quinn: A jak jsem ti mohla pomoci?
Asi nijak, ne asi, určitě... Když si přečteš moje dílko Věříš mi? pochopíš...
Tak proč si na to přistoupila, když si věděla, že to bude bez citu...? :))) Né, neřeš to, jen si myslim, nebo alespoň podle sebe vim (u chlapů je to ale trochu jinak), že když propukne ta pravá vášeň, neslyšíš, nevidíš a tak... tak to je super...je to těžký, prototže je to samostatná kategorie, láska+sex a sex...:)
porát su asik woptimista... a myslim si, že teho sexu bez těch citů je minimum:-))) Ale má to hlavu a patu.. a v moooc líbivý formě.. děkuji:-))*