kurva, to je nářez.../***
mně se to ňák nelíbí, já za to nemůž
Ach yo..Asík budu tipovat u každýho tvýho dílka, jinak to nevidím... Takhle klááásně psááát...chmmm....T TI TIP!!!!
Čte se to bezvadně plynule, žádný zadrhovánííííí.....:)
dost kvalitní, máš talent....nemrhej ním!!!!!
Dosť nebezpečné čítanie na depresiu. Dosť dobré. Dosť tipové. Dosť.
Jo, to je výstižný. Přesně tohle někdy prožívam.
Jo buď tvrďák a nic nemaž. Jestli je ti čtrnáct, čekají nás od tebe tak za rok za dva pěkný depresárny ( jeden kámoš si v šestnácti vymaloval pokoj černě a psal tak děsivý kousky, že ho matka musela profackovat ). Tohoto světa plémě nebude asi žádná perla, ale četl jsem tu i větší kraviny.
*
Wopi : Víš , ono se všechno vyvíjí a každý dělá dělá( nebo se snaží dělat ) to , co umí... A já píšu , tak jak umím ... Snažím se DOKONCE používat i správnou češtinu.... Možná ti to tak nepřijde , ale já to prostě umim jenom takhle....!
:))))))
ten zaciatok je fakt uuuuzasny:)))
TIP*
jeziiiiiiiiiiis, to je super!!! to ti je opravdu tolik kolik tam pises?? hm...... *!
Jo je mi presne tolik...
Jinak díky, potesilo me to !!!
Wopi: ani nevíš jak jsem rád, že nejsem sám kdo tady cítí něco jinýho než FORMU !
My dva už jsme na tohle téma měli hodně diskuzí, byl jsem tady pár bývalých roků pod jiným nickem a dobře si pamatuji...
Nehodlám se téhle diskuze znovu zůčastňovat, protože teď vím, že jsem měl pravdu. Tvůj názor Ti samozřejmě neupírám.
A co se Tvé otázky týče - kde v tom vidím romantiku ?...já nic takového nenapsal, pouze jsem dílko zařadil do našeho klubu a kdyby jsi se ráčil podívat o čem klubík je, tak bys pochopil...Není to JEN o romantice. Díky za pozornost :)
Navždy
NT:
Neměl jsi ji. Obecná oblíbenost neznamená kvalitu. Viz některé pořady tv Nova.
A kašlat na rodný jazyk budu vždy považovat za obrovské mínus, protože se může stát, že naši potomci budou už jenom spíkovat.
Jé, ono je to ve výběru... díky....a nyní už tu pocit je- pocit štěstí, maqlého nenápadného štěstí, který u tak náladového člověka jako jsem já znamená docela hodně...
:-)
jO, REBECCA13 TO ZA MĚ VYŘEŠILA (TY OTAZNÍKY)...TY MĚ TĚŠÍŠ , ČÍM DÁL VÍC...CO ZA TO CHCEŠ???
a nic.......žádné pocity....
***
Líp bych to nevyjádřila ... :-)
Z casti to znam a z casti vim,ze to tak casto je.Zaujalo me to.*
Jé, vy jste dneska nějak hodný... Díky...
Moc pěkné... slovy se už to v něčem vyjádřit nedá...*-)
Navždy Tvůj: kde je v tom jaký prvek romantiky?? Nechápu.
to je depka, v pohodě, z toho se dostaneš :))
Jediné, co nechápu, jak se tolik lidí může rozplývat nad něčím, kde jsou "české" vazby, za jaké by se nemusel stydět ani velký znalec jazyka M.Jakeš
:-/
To už tu opravdu nezbyl ani kousek lásky k rodnému jazyku???
Tak ti to holt nesedlo... CO CHCEŠ SLYŠET NA TOTO TÉMA?????
Já osobně nemám chuť polemizovat nad tím, jak to je napsané...
:-(
paranormality: :-/
Kdyby mi to nesedlo, tak jsem zticha, to se stává.
Ale "autor u tohoto díla stojí o hlubší kritiku" a já se musim za redakci ozvat.
Wopi: Tak to samozřejmě máš pravdu, to ti neberu, já osobně jsem napsal jen své pocity, na to ostatní jsem nekoukal.
No alespoň mě nutíš podívat se na to znova.
Jen tak dál... :-)
Sorry, nebudu nic odmazávat... Napsal jsem to takhle , a tak to nechám , protože v dobu , kdy jsem to psal, jsem to takhle cítil a zrovna jsem nehleďel na takový ty stylistický kraviny...
Já nepíšu , aby mě každý obdivoval , ale protože chci vybít tu náladu jakou mám a ty pocity ( ať už horší nebo lepší) ...
Každý má myslim na věc svůj názor a může si svobodně vyjádřit...Je jen na ostatních , jestli se jim to takhle líbí...
Wopi: nemáš taky depku???
Rebecca13: sorry , ale jak už jsem předtím řek, já nebudu nic vymazávat... Ale i přesto DÍKY... :-)
Stanislav_Vašina: :-)))
tohle je dost dobrý - jen nevím proč je v názvu 31 otazníků..?:-)*
Ani jsem nevěděl , kolik jsem jich tam napsal...Takže za spočítání díky...
mam - a "tohoto světa plémě" mi ji nijak nezlepšilo :)
no... "směji se na tohoto světa plémě..." ??
líbí se mi začátek až po "a já... prolítám jen tak... letem světem..." a pak poslední tři verše. vyjadřuje to tak nějak moje občasné pocity.
*****
Všem: Díky za kritiky
rebecca13:určitě se tam kouknu...
:-)
Ale nechceš žít, to je jen stereotyp....nebo monotyp??
nápodobně ...:o)
********************tip :o))
někdy jsem to také cítil......smutnokrásný...se souhlasem zařazuji do klubíku...
t