Jsi kruťas! Bez mrknutí oka a bez zaváháni jsi přistoupil přímo k vykonání nevyhnutelného cíle. Jako poprava***
takove mrazive....ale elegantne...libi..tip
good...ale trochu bych to vyleštil :-)*
Vybavuje se mi jedna píseň od Aerosmith:
"Sex is like a gun
You aim, you shoot, you run"
;-))) ale mě si nevšímej, já jsem deviovaná
a tip
...věz, že i já jsem a tak si všímám....a rád...:-))))
Myslím, že už není, co dodat. Je to úchvatný najít takovou myšlenku a takhle ji zpracovat. t*
Uáááááh! Že Ty máš taky tygra...?! ;-)
Můj nejupřímnější TIP. K
moc se nedaj psát kritiky k tomu, to je to, je to drsně naservírovaný a a tak no*
Četla jsem s mrazením v zádech, parádně to graduje, nádhera *
Co k tomu dodat mistře jazyka .... :-) Snad jen ... že báseň je jak sen co nemůže být probuzen ... :-)
Výborné!!!
a navíc správně obrace, seš mistr :-)
..oh děkuji Ti, Ty též..:-))))))
pěkně na hraně...... drsné ale přitom svítí.
Dost dobrý. Plné skvělých obrazů...
tip
ď. hurvinku
tady je kritik ... a to je dobře, protože ta báseň mě dostala ... téma sice omšelé, ale skvěle zpracované s originálními obraty ... svýho druhu skvost, řekl bych :-)) tady je TIP !!
díky, díky a ještě jednou díky všem.........však sem se taky snažil.....:-)))))))))))))))))
A taky to vyšlo.... skvěle.... (to abych nezůstal nic dlužen chvále) a dvojkritikám... :-))
¨nejen snaha ale hlavne kvalita se ceni!!!
chchecheche... fakt paráda
kifkov: ...furt mám pocit, že už jsem někdy někde tuhle story slyšela...?
to s těma botama mi připomíná že sem si dneska už podruhé úplně zbytečně měnil ponožky, takový s jelenama takže to vlastně souvisí s tím lovením...jednou sem zastřelil vzduchovkou sýkorku a řeknu vám neměl sem z toho dobrej pocit, i když z čistě profesionální hlediska to byla čistá prácička, byla mrtvá ještě něž spadla na zem, ale to mi vůbec holka neulehčila, člověk by řekl drobný pěvec, před chvilkopu si to hopsá a čiřiká jak drobné dítko stromů po jeho náruči větví a PIC, a je po čiřikání ......no jo.....to byly časy.
jo pěknej průser, něco o tom napiš, teda pokud si tak již neučinil
to je jako stát na špičkách na židli,pět minut nedýchat, v úplném napjatém tichu se sápat na skříň pro zimní boty a zřítit se na dvou milimetrech mezi konečky prstů a botami jo!..t
...mno při přihmouření všeho co jen trochu jde, tak by se s tím dalo souhlasit....vlastně proč ne......ale....právě to ale....:-))))
díky
Jako smirkový papír!!! Drsný až do hladka!:-)
*!
Trošku mi to připomnělo dílo, který jsem nedávno roztrhal, neměl jsem odvahu ho uveřejnit:takže za obsah i odvahu!!*
** ještě se na to mrknu, dost dobrý, takhle na první kouknutí
Máš odvahu k jazykovému experimentu! To je dobře. Báseň je rozhodně poutavá a dramatická. Snad až na konci mi připadá už poněkud přehrávaná. Jako bys tlačil na pilu, dral se k předem vytyčenému závěru a za nic na světě nechtěl přeskočit ani jedinou meta-fórku. Výsledkem je poněkud těžký krok. Zřejmě ještě napíšeš něco zajímavého.
...děkuji...i mě se líbí a chvílema jsem se též malinko obával, není li to až moc....... Není......a to je dobře....štěstí přeje připraveným a odvážným.....:-))))
Nesedí mi konec...snad bych tam dal nějaké zobecnění..nevím..Ale i tak tip:-)
Napřed se mi to moc nelíbilo ..... a pak jsem u čtvrté sloky přišla na to, jak se to musí číst ;) ...... a tedˇˇ se mi líbí docela velmi ;)
... típ*