Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezklidnění
Výběr: sleeping_beauty
25. 11. 2002
24
1
4848
Autor
Wiki
nastalo ticho
osvícené bezvětří
jak v Himálaji
1 názor
Slůůůníčko
03. 02. 2005Zosha_in_Caribic_2
01. 05. 2003
Hmmmm. To se jdu schovat...někam.
Tak jako poděkování:
..."ve skalách plavý tón".
:-)
Wiki, kromě bezva dílka, tipuji i tvoji skvělou repliku "tuhle teorii taky zvládám dobře :-) "
přečtu tři řádky a zůstane mi hezký obraz, chvilku visí uvnitř v plicích, pak procitnu, a vrátím se smířená z hor do města
byla by jsi dobrá učitelka jógy :o)
ale přiznejme si, že Wiki už na Písmáka dala lepší haiku... že?
ten poslední řádek je difný, nějak mě to připomíná nálepku z brambůrků než haiku, necu být zlá ;o))))))))
Pusu, mamíš ;o)
m.
Na kopci v sobě člověk poznává velikost Sebe i Světa. A tohle je pěkně vysoký kopec. :-)
Radost:
Wiki pravidla haiku porušovat může, protože je Mistr haiku.
Moc pěkné Wiki, ale myslím že jako mistrová, mistryně, kruciš, může být ženská Mistr ? haiku, by sis mohla dovolit porušit jeho pravidla.
je to nádherné
juj fakt moc úplně se v tom ztrácim***
Pétře tys mě předběhl:-)
Petr_Palkovský
25. 11. 2002Twardowski
25. 11. 2002
P.P. tak to jo ,to bych měla se sebou začít něco dělat:)
Teď poslouchám takovou krásnou východní hudbu a k tomu Haiku je to něco úžasnýho!
ano! viz siriik: "mistryně, kruciš, může být ženská Mistr ? haiku, by sis mohla dovolit porušit jeho pravidla"
přesně tahle slova jsem hledal
***
(já myslím, že je porušuješ. a nevadí mi to.)
ááách:o)
nastal jsem a potom ani nefoukal vítr a ještě na výýýýchodě:o)...moc pěkné místečko jsi popsala:o)
***