Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrvavá svatozář
Výběr: Cannisha
26. 11. 2002
27
1
3899
Autor
kassiope
Krvavá svatozář
Sleduješ úsvit v náruči někoho jiného
a snad ani nechceš vidět svět v mých očích.
Jen krvavá svatozář z tvých nevinných
hříchů tě zdobí,
když znovu a znovu vstupuješ mi do snů.
To toužím se probudit ve tvém objetí
do deštivého rána a nechat tvá slova
vrážet mému srdci smrtící rány.
To vše, za pár němých okamžiků s tebou.
Jsem to však já,
kdo sám pozoruje každý úsvit
a ulehá na postel z vlastních představ.
Nehnutě čekám až padne noc
a skryje mé tělo poseté tvými ranami.
1 názor
Bylo by to působivé - i když trochu neoriginální - ale v rýmech by se to zvedlo tak o 3 stupně...
nezna_sebevrazda
05. 07. 2005
Prosím, já jsem moc ráda, když mi cokoliv napíšeš a za chyby, na které upozorníš, jsem vděčná, vážím si toho potom totiž, protože vím, že ty řekneš pravdu............tak a děkuju :o)
Don´t_worry
10. 04. 2005
Canni, v první řadě ti musím poděkovat za milou a příjemnou pozornost a v té druhé to zopakovat :o)
Jenom se divím, že jsi nenarazila na nějakou, co by se ti nezmlouvala....:o)
Děkuju moc.
bolestná báseň na známé téma
ale zhostila ses jej dobře, velmi dobře
každá taková zkušenost volá po záznamu . .
Lasy*
Nicollette
29. 03. 2004
Možná ne, možná jo - ukaž mi člověka, kterej není a takovýho, kterej je, zdůrazni konkrétní dílka a myslím, že "Krvavá svatozář" se bude určitě mnohem víc blížit tomu nejlepšímu, než tomu nejhoršímu dílku :o) Nebo - aspoň takovej je muj názor...:o)
Vždyť se budu červenat :o) Ještě jednou moc děkuju, že se ti moje dílko líbí, vážím si toho.
A... Klidně se červenej :) Vážím si toho, že si toho vážíš...:) Ale - myslím, že bys nemusela býti tolik překvapená - dílko je opravdu moc dobrý a to všechno, co jsem k němu zatím napsal ještě ani nenastiňuje, jak moc jsem jím unešen...:)
Neděkuj :) My všichni by jsme Ti měli děkovat za dílko a za estetickej zážitek, kterej si nám jeho prostřednictvím dala ochutnat...:) DĚKUJEM ! :)
Tohle si ale asi vážně nezasloužím, nejsem žádný básník hodný obdivu :o) A dík.
Bylo tady už snad řečeno všechno, co bych rád řekl, ale nerad někoho opakuju... Takže - co dodat - TIP :)
Prekrasne.Mohla by jsi mi dat kousek sveho talentu, ani bych se nezlobil.Zanechava mi to zvlastni pocit na dusi.Takovy vzacny a nadherny.Moc dik.
Zase takového talentu vlastník nejsem, to je jenom o náladě a pocitu :o) Moc ti děkuju za ty krásný slůvka, moc si toho vážím.
James_Bond
21. 05. 2003
Upřímně? Čekal jsem, že mě potěšíš nějakou upírskou básničkou, ale ty ne! Ty jsi mě potěšila tímhle. Ale možná není potěšila to správné slovo. Je to jakési zklamání nad tím, že trpících z lásky je na světě pořád dost a dost. A co se týče těch upírů, asi si to budu muset začít psát sám. Zatím ti posílám Tip!
ShadowDancer
27. 01. 2003
Tohle je opravdu moc dobrý. Seš talent, ale to já přeci už dávno vím:-) Měj se a piš pořád tak krásně.
Blaznivkaaa
28. 11. 2002Navždy_Tvůj
28. 11. 2002Drownedgod
28. 11. 2002Severkanova
28. 11. 2002
Lidicky,vsichni jste mi udelali taaaakhle velikanskou radost. Uprimne receno,jsem to necekala a moc vam z celyho myho srdce dekuju za vase nazory.