Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePavouk
Výběr: Bix
27. 11. 2002
36
0
3827
Autor
Tynic
Pěkná nápad, iba ma napadá, že by to bolo pekné přímo vystříhané z novin ;o)
V´daka ;o)
m.
Prokl : To bych teda nechtěl vidět ten fascykl !!! :o))))
ale jo vypadalo by to určitě dobře :o)
Když se na to podíváš složeným okem pavouka, vše je možné ;o)
Měj s ;o)
m.
Pavouček je staršně nemilý, ošklivoučký a fuj fuj zvířátko, který nemám ráda, ale tenhle se mi moc líbí.
Swedish_Nigg
28. 11. 2002
No... ehm... asi patřím k tomu půl procentů s fóbií... ale zpracování jak básnícké tak grafické je prostě na jedničku. Hele ty píšeš pro děti víc než leckterý táta... je tu nějaké dítko, o kterém nevíme? :-)
Pripájam sa k Bibši :o))))))
naozaj - ako Falka - nie je to len básnička, ale hlavne hra - počítanie nožičiek pavúka
páči sa mi, ako píšeš pre deti a teším sa, keď bude Honzík hovoriť a budeme mu čítať práve túto básničku :o)
v tej verzii, v akej som to poznala - ozaj to pokročilo, je to celkom iná báseň, vedel si, že ešte jeden nápad tomu chýba a našiel si ho - tlieskam :o)
Je to taká oveľa krajšia variácia Varila myšička kašičku :o) Díky
Ticha_duse
27. 11. 2002
jéééééé.......... umíš dělat radost..... honem do prachu za skříně a počítat nožičky... mamííí... mamííí, nech mě.... no podívej, pavouček..... nekřič, mamí, že je krásnej....?