Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMôj Odyseus
27. 11. 2002
12
0
2857
Autor
vajda
Had požiera hada
nenávratne
pominuli časy
zaliatých uší
voskom
a jednookých obrov
Skús to inak
Nie však bozkom
vracím se ještě jednou pohladit urobora po šupinách ... :-)
.. vždycky jsem si myslela, že zalévání uší voskem musí strašně bolet, divím se, že nenašli něco účinější a při tom bezpobelstnějšího .... ale teď jen mlžím ..
.. je to opravdu dobré a jak vidíš plné asociací ...
DemonicForce
04. 12. 2002
Demonici...keď sme boli v spoločnom štáte, ak sa ovšem pamätáš:Československo...tiež sme boli malým...ale v pohode...beriem to...
SatanasekHnusacek
04. 12. 2002SatanasekHnusacek
03. 12. 2002SatanasekHnusacek
03. 12. 2002
satanasek...aj si si prečítal nejaku jeho vec?Bol som u neho...mno, malý provokatérik...vsetci máme nejakú úchylku...on ju má dosť,,vyšperkovanú,, :)...a vďaka
SatanasekHnusacek
03. 12. 2002
ja sa normalne cela trasiem, slzy po tvari mi stekaju aky sme my slovaci...:)
vajda, ved uznaj, ze DEMONIC FORCE trafil do cierneho...ach. nejdeme si kazit den, este viac. hlavne, ze on je super. tak jest?
pre teba :)
...ďakujem všetkým...išla sem na poslednú chvíľku...a ďakujem aj Tebe:DemonicForce...idem sa na Teba pozrieť...použil si zvláštne pozvanie...
SatanasekHnusacek
27. 11. 2002DemonicForce
27. 11. 2002
uff, táto je skvelá, páči sa mi, že tie obrázky z Odyssey nie sú samoúčelne použité
v závere nedýcham
do klubu !!
Naso: Čo takto KOČ ?
Jo! A Ty, drahý Demonici se vrať do třetí třídy základní školy a nauč se psát velká písmena v názvech!
*
---
BTW: Chcel som reagovať aj na to, čo sem grcol DemonicForce, ale škoda klávesnicu drať...
BIx: áno, KOČ. Musím ten klub poriadne preprášiť!
vajda: od olympijských legiend de facto závisí (je na nich založená) celá západná civilizácia...
Veľa symboliky v niekoľkých riadkoch, záver úchvatný a titulok pecne zviazaný z významovým obsahom básne. A okrem toho všetkého ešte nezmazateľný citový náboj.
TIP