Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZima
26. 11. 2002
5
0
2505
Autor
houba
tiše padá sníh
havran usedl na strom
počítá vločky
Jako miniaturka kouzelný - haiku stejně nerozumím, tak se na Tebe zlobit nemůžu :-)) a TIPnout si dovolím s čistým svědomím a s chutí :-)
Slůůůníčko
28. 11. 2003Miroslawek
28. 12. 2002
A jde tak moc o rytmus, náladu či formu? Jděte do háje včetně autorky, která se omlouvá, aniž má za co, mne se to líbí...
P.
Mně to nějak nesedlo (vúbec nemluvím o formě, čistě jen o pocitu), ale už se těším s čim přijdeš příště - kedyž máš takovej nick.:-)
mě taky připadají havrani chytří a důležití :)
ale tohle fakt není moc haiku
i když má jistou příchuť okamžiku
vážně se neberu :-))
připomnělo mi to takovou tu píšničku vod Zagorový : Zima je, zima je, zima je v lese...
asi jsem to spíš měla dát do blbůstek..ale juž je to jedno....mám totiž havrany docela ráda,líběj se mi a připadaj mi chytří a důležití, jak si tak seděj na těch větvích....a propos,už jste někdo viděl drbat se havrana pařátkem za uchem(nebo tam,kde by to ucho mělo být)?....je to super....neberte mě zas tak vážně....a sebe taky ne....hezký den:-)
škoda, že to nemá haiku formu, protože pro mě to tu okamžikovost má a za tu T*