Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDiskuze ke Klubu přátel šachu
27. 11. 2002
1
0
3355
Autor
Seregil
Úvod: Napsáno víceméně v klubu, šach, jako fenomén
Stať: Diskuze povolena
Závěr: Nekamenovat, ale věcně diskutovat a navrhovat, ju? :-)
Váš Seregil
Anatol_Irhem
30. 07. 2004Anatol_Irhem
29. 07. 2004
Inu Anatole... chceš-li členem se státi.. stačí nakliknouti....
výměnný pobyt? ... co tim myslíš... .
KristinaKočanská
28. 07. 2004KristinaKočanská
28. 07. 2004Marný_Vzdech
26. 09. 2003
Pokud by se tam někdo přihlásil a chtěl si se mnou zahrát, tak jsem v kategorii hráčů s úrovní "mírně pokročilý hráč" a jmenuju se Maitale ;o)
Výborně Mpj... budiž to výzvou i pro ostatní... hledejte i odkazy na zajímavé stránky o šachu...
Koukám, že dle diskuze by se to mělo spíše jmenovat klub přátel chlupatých hrudníků ;o)
Checht.... :-)
hurvinku ty máš tedy nápady... na mym hrudníčku by se to dalo i vyholit... :-)))
Shammanne: Ne nejsem (ani nevim, jak vypadá - pořádně), ale chlupatej jsem dost...
Ale mám jeden malej problem, potřeboval bych rychlokurz značení korespondenčního šachu.... Už je to opravdu hodně dávno, co jsem se k něčemu takovýmu dostal...
Mpj: Stačí se mrknout do nějaké knihy a vzít si označenou šachovnici... notaci dostaneš do hlavy velice rychle...
hurvinku: jsem pro to hraní
Mpj: žádný strach, tady hraješ vlastně korespondenčně
ma prvni kritika a mozna i konstruktivni, jsme tu zatim ctyri tak co zahrat dve partie pres pismaka?
hurvinek: nejsem proti, ale ze začátku to a bude asi hodně pomalý ;-)
Ale předem upozorňuju, že jsem šachy už nějakou dobu nehrál :-(
Takže drazí... zatím jsme tedy čtyři členové, adminování povoluji vám všem...
Mějte krásný víkend
Já šachy rád :-) ale nemám je s kým hrát :-(( Takže jsem už stihnul zapomenout všechny svoje oblíbený postupy :-((((
Tak šachisté i nešachisté, prostě prozatimní členové klubu, rozjel bych diskuzi.
Co podle váš Šach je?
Mimoto, budete-li mít čas, hledejte díla s šachovou tematikou a posílejte mi avízka, časem dám možnost adminovat, podle toho, kolik lidiček se přihlásí do klubu.
Buďte zdrávi...