Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNoci Chladu
Autor
Nosferatu
Dopisoval jsem poslední řádky básně, která se jakoby tvořila sama.Zvenčí se ozývalo houkání sovy a měsíc, tichý přítel, mě zval blíž k sobě.Zarazil jsem se a nemohl jsem pohnout verši...
Bosé nohy pociťovaly tlak tvrdých kamenů.V mysli mi plály stovky loučí.Vzduch byl čistý a tak jemný.Jemnější než samet kterým bylo oděno mé tělo.Odhodil jsem své šaty a příroda mě pohltila svými drápy rozkoše.Smích v této chvíli mým nejlepším přítelem.Někdo kdysi řekl, že šílenství je nejvyšší stupeň geniality.Pod nohama mi praskala země.Běžel jsem.Vzhůru noci.Do spáru chtivých stromů.Obrazce temných věků se mi točily v hlavě.Na kopci jsem zahlédl smečku vlků.Vábily mě k sobě svým tesklivým zpěvem noci.Chvíli jsem nereagoval.Z hlubiny nesrovnatelně lepší než je skutečnost jsem zaslechl hlas.Děl: " Pár stinných kroků k temnotě vedoucí dělí od bran chrámu lesa.Pojď.Zjev se mi.Dej mi své tělo."
Smích pronikal nocí a moje ústa zkřivená do šklebu posledních křečí se ptala vlčích bratrů zda cesta je správná.Netopýr neslyšně zakroužil nad mojí hlavou.Tráva pod chodidly byla vlhká a příjemná.
Svítání mě přerušilo z rozjímání.Oděl jsem své šatstvo a rychlými kroky jsem se vracel ulehnout ve své lože....