Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMatematická hádanka
Autor
pedro
C řekl: Nenávidím B. A, jestli s mnou chceš dál kamarádit, už se s B nebudeš bavit. Vyber si, buď já, nebo B.
A řekl: Co to povídáš? Ta po mně chceš, abych začal nenávidět B jen proto, že ho nemáš rád ty? S tebou už se nebavím!
C řekl: Víš A, on to nemyslel vážně. Chtěli jsme si tě s B jen vyzkoušet, jestli jseš opravdový kamarád a chlap. Že zaujmeš vlastní stanovisko. Ne, že mě zavrhneš jen proto, že já zavrhnu
B. Jak je vidět, nemáš paměť co jsme spolu prožili. Neznáš mě dost dobře, abys věděl, že takové podlosti, myslet to s tím výběrem vážně bych nebyl nikdy schopen. Pojď B, jdeme...
B do toho vstoupil: Já tě nepoznávám C. Stal se z tebe zlomyslný bezcharakterní hajzl. To, že jsi vymyslel tuhle zkoušku pro A o tom svědčí. Mohlo mě to napadnout. A, promiň...
A: Jdi ode mě pryč B. Jenom proto, že jsem šel k tobě, na tvojí stranu, děláš, že si mě vážíš. Cítíš se polichocen, že by kvůli tobě někdo obětoval kamarádství. Jsi normální sobecká kurva. Zmije jedovatá. Kdybych v té vaší zkoušce řekl, že se radši budu kamarádit s C a na tebe se vykašlu, bral bys to teď proti mě vážně jako tady C.
Každý odchází jiným směrem.