Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMorevarná konvica
02. 12. 2002
21
0
3254
Autor
_iris
Do plna vodu napúšťam
do mojej zátoky.
( z mesta smäd na kilá odnáša )
Aj kotva správne zapojená
v dvoch očiach.
V rozplývaní
z pláže
už aj šum s dymom
ruka v ruke
na bublinkách
prichádzať vidím.
Ako však poznám, že voda
v mori
skutočne vrie?
cekanka_ucekana
07. 04. 2003
končiť báseň otázkou je pomerne citlivá záležitosť !
Tebe sa podarilo ostať na hrane - má to silu - a hlavne zmysel :o)
Do klubu !! :o)
ale poslední sloka je dost utajená, takže to zas tak o obzčejné věci nebude, že jo
zátoka..prístav..domov..snad? voda vrie..ako to poznas? ak vrie dostatocne dlho tak voda zmizne..ostane len plaz..co tiez nie je na zahodenie...pokial si tam nie sama ..aspon ten dym..
T*
dick...ano...keď voda vyvrie zostane len pláž, ale potom to ovšem už pláž nebude...bez mora...
...bez mora, ale s Tipom
ked vas zvarim dokopy, tak ste v podstate prisli na moje povodne myslienky.
dakujem!!!
pescan - nabuduce budem rychlejsia :) ako mozes bez kavy fungovat???
gast - dik!
O kvalite tvojho dielka svedci ta krasna produktivna diskusia, ktora bola dielkom vyvolana!:))))))) (podtatranske dievky s morevarnou konvicou) Mas moj Tipisko
som rada, ze sa paci.
vest - ta vidis, aky je svet maly, takto sme si ho morom a horami prepojili. navarim aj tebe. coskoro.
no bohovsky vtipne, trtka :) to vobec nebol povodny zamer.ale ked tak na to pozeram...vselico sa tam da vidiet. d!
ja som tam videla vsetko, no sorry, ze som tvoje basnicke dielo takto ponala???!!!
uz neurobim:)
hybaj het, treba ti aj ine crevo ako basnicke a alkoholicke rozvijat. a uz o tom nebudeme diskutovat. tak.
tak ja som sa teraz urazila, uz vobec nikam nejdem...takto na verejnosti o mne klamat!!! vies co...ale radsej nic!
a titulok je celkom fajn. Morevarná... A pripomenulo mi to moju júnovú dovolenku v Španielsku, kde na Costa Brava bolo more strašne studené a jeden moj známy si ma doberal, prečo som so sebou nevzal špirálu a neohrial ho... Tak.
Petr_Palkovský
02. 12. 2002
premiera:ja viem!
oh punktum/oh mutknup...sny su gut gut, az na spanok a stavy!!!
ale ona tvrdi,
ze nie tak jest
to iba ja tak vidiet
so zltou skvrnou...
ty a tvoje sny...:)
ojoj, to na mna naraz vela, najma po tom hlbokom a neopakovatelnom vykone, co akurat jeden clovek v jednej krasnej sale podal.
bobisek - dik!
naso - ty mas ale super znamych, ktori srsia samym vtipom. ano ano!!! :) d!
pp - tak!
tanganika, pen - ani neviem odkial zacat a kde skoncit, ta len, ze mate pravdu a basta.
hej, tak, uz si daj odchod od toho pocitaca, zase jak madar pises, no kto ti ma potom rozumiet?
Pen - konvica splnila ucel aj u mna, dobre avak padla, aj som sa co to o snoch dozvedela. ta teraz uz mozes na chlapcenske chodit, ked tvoja povest takto skoncila...:)
Orbi - sicko je jak ma byt, ziaden zmatok. ♥
Pekná...dnes nad ránom som si po troch rokoch postavil na kávu. A vonku jeseň. Keby som čítal skôr, myslím na iné...
*
Gastarbajtr
02. 12. 2002
ja v tom vidim iba sexualny podton...nepomozem si! za voda vrie? aj tak sa to da povedat...hi hi hi.
t*