Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePři první fialové svíci
Výběr: Lyryk
03. 12. 2002
6
0
2919
Autor
Bacil
osamocená adventita
prosinalých nocinkavých
myšleneklidů
před(i)vá-noční protmouvání
stromečekání sv. Ětla
chladívky sestřináctého
LuCinkavě věštítící se
pravdávání
i-rorátionální chvě(tvičková)ní
ozvěnec nese s každou nedělí-itelnou
(s)více světla
nákupitomci zkazimomřivě
převánocují cupitajemno
ale v srdéčkolébce
nez-ničím
Ach ano, Lucie... tajemné jméno, k jejímuž svátku se dříve vázaly různé zvyky, i když některé z nich se provozovaly i na Štědrý den, třeba hledání budoucích manželů ;-)) Ostatně to jméno mám rád, protože znám docela dost roztomilých Lucií, i tady na Písmáku. Tím ovšem rozhodně nechci říci, že by jiné, třeba Ivany, roztomilé nebyly ;-))
Děkuji. Tobě též :-)))
To jméno je Lucie...
Nejvíce se mi líbí slovíčko cupitajemno, to je naprosto super :-)
Bodlíčkůůůůůůů, teď sice nevím, jaké jméno, ale to nevadí, hlavně že jsi tu... A já toho využiju, že jste se tu tak hezoučky sešli, moji nejmilejší lidičkové, a popřeju Vám všem KRÁSNÉ VÁNOCE!!!
Opět jsem zaznamenala již zmíněné ženské jméno... ;-)
ale pěkně pomotající...
Je to jako křížovka :o) I s tou troškou tajemna a očekávání, které k adventu neodmyslitelně patří, protože tajenka je užuž na dosah, ale pořád mi proklouzává mezi prsty...*
Děkuju... ona se to snažila být něžná náladovka, to že jsou v ní neologismy svádí asi k dojmu, že jde o blbůsť, ale není tomu tak... a jsem rád, že se líbí něžným a citlivým dušičkám, jako je H. a B. - to mě vážně potěšilo.
Hvezda1620
05. 12. 2002
Díky. Jsem moc rád, že se aspoň někomu líbí... mně osobně se totiž zdá povedenější než mnohé moje tipovanější...
Ale díky i za negativní reakce - jsem rád za jakoukoli zpětnou vazbu.
Ad H1620: Možná to reaguje na celkový poměr děl a kritik, nevím. Ale nepovažuju to za dobré řešení, už proto, že to prakticky znemožňuje dávat sem díla ne-netových kamarádů, dětí apod.
Yeziii :-)))
Je to o adventu. Přesněji řečeno, o tom, jak já vnímám advent...
Navždy_Tvůj
03. 12. 2002
je to vyborny, ale strasne spatne se to cte, bylo by fajn to prolozit i jednoznacnejma jedno-slovama :o)