Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tichý pocit

04. 12. 2002
1
0
437
Autor
rutha

Samota,každý ji vnímá jinak,a přece stejně

Širé je moře,

širá je zem

tu krásu popsat

to chtěl bych, jen.

 

Jsou na ni lidičky.

osamělé dušičky

všech lidí změť,

ptám se kdo má mě rád,

kdo je můj kamarád?

Tu modlitbu umím už na zpaměť.


rutha
13. 08. 2003
Dát tip
Ahoj.Ja jsem teda tvor,já většinou ty hrubky nevidím,doufám,že se to dá léčit???Už jsem to snad odstranila. Prolog byl myšlen,že na konec to na člověka působí stejně,negativně sebelitostně,...Souhlasíš?

j_i_r_i_k
12. 08. 2003
Dát tip
No, mně trochu rozhodila ta modlidba, ale třeba si toho nikdo jiný nevšim (ostatně není to jediná chybička)... Ale s čím teda nemůžu souhlasit je prolog - nejsem si jist, že samotu vnímá stejně někdo, kdo prožil sám celý život a osmnáctilezý mladík, kam až jeho paměť sahá obklopen přáteli... Nicméně i Ty máš právo na svůj názor, třeba jej přijmu, pokud jej vysvětlíš :)...

První dva řádky už jsem někde slyšel, což mi zkazilo celé dílko. Ovšem to je moje chyba, uznávám...

Pavlinka
22. 01. 2003
Dát tip
Smutný

Romy
07. 12. 2002
Dát tip
!!**

Jindra
06. 12. 2002
Dát tip
Hrásné, snad jen trochu osamělé :) *

Hvezda1620
05. 12. 2002
Dát tip
Do háje, co se to na Písmáku děje??!! Jsem tu chvíli nebyl a najednou mám děsný problém poslat jakékoliv svoje dílko :-(((((. Že prý musím napsat alespoň 3 komentáře k jiným dílům - co to jako má být? A navíc, spěchám, za 3,5 hodiny mám vstávat a chce se mě DĚSNĚ spát!!! Napsal jsem "poznámky" k aspoň šesti dílkům - a co se nestalo? Pořád, to samé: Na kazde nove dilo je nutne napsat 3 komentare k dilum ostatnich. To si asi někdo dělá srandu, ne? Nebo, že by se to počítalo, mně neznámým způsobem? Já to snad neodešlu... :-(((.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru