Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVzpomínková
12. 04. 2000
12
1
4265
Autor
clovrdik
Doba kamenná
vylejzá na povrch
při hrabání se v haldách hlíny najdeme
občas nějakej pazourek,
kterej můžeme použít podle potřeby,
podle touhy,
chuti
a nálady.
Ale v podstatě je to jedno,
protože už jsme objevili
bronz a železo.
1 názor
Zvlastni vyjadreni moooc se mi libi...zvlasni jak moc se da rict v par radcich...!*
Blaznivkaaa
24. 06. 2001Blaznivkaaa
24. 06. 2001
Je to prostě moje krevní skupina.
Není to ani cynické, ani nepochybuji o tom zda je to poezie. A ani nevím proč se tu věčně debatuje o tom co je a není poezie , co je a není přijetelné, ale možná jsem příliš velký volnomyšlenkář a proto nechápu tyhle náhledy.
Prostě a jasně : SUPER s TÍPkem ! :-)
No ano, taky mi to už teď nepřijde cynické. Nejenom různý lidi mají různý názory, ale i stejný lidi v jinou dobu mají různý názory.
Jinak potvrzuji, že jsem pohlaví ženského. :-)
Miroslawek
14. 12. 2000
Obávámse, že Laďa nepochopil .... jo anebo já, no jasné je jen to, že oba jsme to pochopili jinak .. jednou až sejmeme pásku nadutosti a povýšenosti se opět vrátíme k pazourkům .. (obrazně.-)) .. aby jsme konečně pochopili ..
Má to nadtext i podtext, po pravdě řečeno při prvním zběžném přečtení se mi to moc nezalíbilo, ale napodruhé jsem v tom objevil doutnající jiskérku, která se proměnila v zářivý plamen
...když si sundám sluneční brýle? :o)) Já fakt nevím, promiň... (možná mě to někdy napadne - pak dám vědět)
clovrdiku, já nevím, je to prostě jen věta...
nevidím tam nějak tu poezii...
(možná je to těma slunečníma brýlema, vím já? :o)
Bambulko, to je úplně normální, kdybys měla stejnou, bál bych se Tě. :o)
Ale pokud jsi chtěla říct, že Tě těší, že se někd zamyslí i nad něčím jiným než inetem a klony, tak to jsem pochopil. :o)
(a jestlis nechtěla, tak si aspoň máme o čem povídat :o)
PS - to já přeci vím, ale chtěla jsem tím říct něco jinýho. Hmmm, asi jiná vlnová délka, nevadí...:-)
PS - nééé, na tom není cynického vůbec nic. a já to přece musím vědět, když jsem to psal :-)
Mě to taky přijde cynické...
A ani ne moc báseň... Za to ovšem může ten konec.
A pro Bambulku - milé je to, co si milým uděláme a může to být právě třeba internet, viď Písmáku? :o) (teď myslím tento "časopis", ne autora :o)
Ty ciniku.
Občas by člověk měl vzít do ruky ten pazourek a trochu se zamyslet.
Bára Braun
12. 04. 2000
mám rád pazourek, ikdyž se mi z něj ještě nepodařilo udělat ani jeden pěstní klín...