Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSraz klubu Poslední romantici
06. 12. 2002
1
0
3348
Autor
Seregil
Tak tady je fotečka z teho srazíku klubu Poslední romantici. Z romantiků tam byli zprava: Já, studanka, Navždy_Tvá, Navždy_Tvůj, Amanda a poslední v řadě byl host z Depresářů, romantiků a snílků Krel.
Srazík se zdařil a bylo nejen veselo, ale i čtivo, četl jsem svá dílka jen já (jsem tak trošku exhibicionista, proto jsem se nebál).
Krelik měl skvělé kritiky a vůbec všechno se zdařilo velmi fajnově.
Příští srazík se doufám vydaří též a urobíme něco podobného.
Tak a teď se vyjadřujte všichni, kamenujte (nebo spíš jen pište...) :-)
Navždy_Tvůj
08. 12. 2002
mnooo pjeknýý :-))
( eštěže sem tma nebyla..chjo..bych tam hrubě narušovala vjekovej průměr )
:-)))
Pěkný. Akorát tu fotku bych oříznul - je hodně velká a ta židle se svetrem je určitě nepodstatná.
:)
Wopi: Jasně, jenže jak jsem to měl voříznout? Nějak v tom začínám chodit, tak nevím...
reb: Jinak tam ale víno z Kobylí nemaj, možná jen ty sekty :-))
v libovolným programu na obrázky (teď konkrétně v MSPhotoEditoru z Office)
Gdo je gdo, (gd promine, určitě se chtěl zeptat a s kým, ale to nechám vážně na něm) a vypadáte tak eh no kdyby tam nebyla ta svíčka, tak bych řekl další pařba.
jé romantici:-)..hehe...DÓBRÝÝýýý! HAF! .....ale japato...no čímpato že je romantiků tak málo, sakryš? ...že nejsou na vyhynutí či na listině ohrožených druhů zapsáni, sakra, že nee?....(..by to byla škoda)
ne, na vymření určitě nejsou - toto jsou tzv.romantici kluboví...
kromě nich je ještě spousta romantiků na volné noze :)
všimli jste si doufám těch romantických rukou porůznu mizejících v intimních partiích. ach jo. kam se poděla čistá láska!!! fuj, fuj, fuj!
"řekl jsi fuj, cizinče?"
"ano. fuj!"
gd: Co tady prznis nasi vzpominky takovyma pochybnyma pubertackyma pochybama... :-)) je videt na co myslis :-))
melo tam byt podezrenima... jeste ke vsemu absolutne neopodstatnenyma :-)))