jé, tady se maj všichni ňák rádi, pjekný dílko, tip
Off topic? Takhle bych se na to nedívala..na poezii je imho krásné mimo jiné také to, že každý člověk si v básni může najít něco, co je mu blízké, co k němu nějakým způsobem promlouvá..a nezáleží na tom, že autor při psaní uvažoval o úplně jiných věcech. :-)
Btw, ta první hláška fakt sedí od sedmnáctiletého kluka ;-) :-))
A co je na tom nemožného?! :-) Nemám na mysli nějakou konkrétní, ale celkovou náladu jejich hudby..
Crystal ship je skvělá, ale také Riders of the storm, Wishful sinful, Waiting for the sun a..mám pokračovat :-))?
S Floydy jsem bohužel zatím neměla moc tu čest, ale mám slíbené cd od kámoše :-)
já nevím, připadlo mi že doors už jsou krapet off topic :))
nemožný, šestnáctiletá holka a zná the doors ! :)) já nevím, pro mě tam není ani kousek doors, jsou tam pink floyd, je v tom brno a spousta knih, je v tom jedna moje oblíbená tramvajová zastávka, ale doors ne - který konkrétně myslíš? já mám nejradši crystal ship..:)
Líbí..přijde mi, že má atmosféru písniček od The Doors ;-).*
zatraceně!!! je to nádhernej kousek! a až to pochopim úplně, přidám i tip! máš skvjelej styl, hochu:))))
na tom není co chápat - normální milostná :)
tak nejsem tak špatnej..:)
teda - tohle si vždycky říkám když čtu nějakou dobrou báseň :)) děkuju :)
jeste porad? ja nevim... mozna spis uz nebo jeste nebo zatim... nevim
musíš prostě věřit - protože to tak je, pro všechny stejně a všem se to povede*
krasny... kdyby mi jednou nekdo napsal neco takovyho, snad bych i zacala verit... ma to neco v sobe... *
ty nevěříš? ještě pořád ne?
Jo !!!!!!!*************(/*/*/*-/*/*-98//*-98//*-6120,68/**pkuhgderk)
TIP
mně se na tom líbí ty cigarety a nelíbí se mi na ní ty knihy a to je tak všechno, co k tomu můžu
Každý má svou poezii. To máš setsakra recht!!
čekanka: slova jako plastelína, jen si vyhrát:))
BOMBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! Super!!!!! Doufám, že to je tvoje oblíbená :-))))) tip
tohle je oblíbená té které je věnovaná :))
tak tvoje je oblíbená ta, který je věnovaná:-)))))
tak..že mi pochválíš i milostnou, to jsem nečekal :))
mmmmmmmm. . . . Ť!... snídám tvý verše! skoro lepší než kakao!
mathé, proč ne. zřejmě nic proti gustu (beky, mikroslava či břízy). Víš, na každou díru je záplata, a přestože mikroslav má jistě obdobných zážitkou v zásobníku spoustu, co už. Alespoň už ví, že i někteří jiní lidé jsou citliví jako on. ;o). W.*
zcela upřímně ti děkuji :)
no to se teda, holka, mýlíš :) ani jsem na to nešáh, mám pocit že jsem tam možná opravil nějakou pravopisnou chybku, ale jinak ne :))
Mooooc pěkné.Má to šmrnc.*
Já s tím nesouhlasím, že tohle není poezie. Příjde mi to dobrý. Právě, jak ten "deníčkovej" záznam přerůstá a graduje k závěrečnýmu obrazu, kdy tam stojí s fotkou místo cigára - Dyk to je pěkná PECKA ! V tom je hodně ! jestli bych co vytýkal, tak právě poplatnost bítníkům. Takový to "&"... Prostě kopírovat býtnýky je TAKOVÁ móda, že se mi z toho zvedá kýbl. Lidi - copak s tou svou "revolucí" nevnímáte, že jste jenom jinak nabarvený stádo?
Nicméně - pokud už ano, tak alespoň tak, jak to Matouš tady ukázal (nevěřím, že to je "Mathew" ;c).
díky Břízo za všechno i za pravdivou kritiku.Jenže mně se tím znakem zná prostě dobrý a urychluje to spád těch slov :)
...ono by asi ľudia neprotestovali, KEBY...keby si to nezaradil pod poéziu...aj keď nerýmovanú...
...ale čo taký Ferlingety...že áno...
ano, novější příspěvky už dávám do rubriky, ostatní.
vajda: áno, čo taký Ferlinghetti... tu s tým má spoločné? ;o)))
...tiež som ho nečítal rýmovaného...alebo to bolo prekladom? V niečom sa dosť motám...tak, tak...pomôžeš Miroslawek? :)
vajda: tak to je ozaj len voľná súvislosť ;o)))
...Miroslawek...voľná súvislosť... by bol celkom cool názov pre zbierku... :)
...ja mám len : Súvislosti...
vajda: to já bych musel česky - volná sousvislost
už jsem od tebe četla něco, co se mi líbilo víc, tohle mi připadá taky moc svázaný těma větama, souhlasím s reb, těch spojek je tam příliš, jakoby zadrhávaly ten proud představ, dostaň to ze sebe, jak ti skáče na jazyk, jak se ti to objevuje v obrazech v hlavě, tam nejsou spojky, tam jsou nekontrolovaný světy, lehoučký plynutí... jaxem koukala na tvý předchozí věci, myslím, že čím víc si to pustíš, čím víc je ten text "automatičtější", tím líp píšeš, dostaň to ze sebe
Lidi já vám děkuju, poprvé v životě mám nad deset tipů :)) no, ono je to vlastně celkem jedno, ale potěší to :) ahoj :)
tý brďo, ti jde o tipy?
Nejni to to hlavní, ale ukazuje to, že se to líbilo... :o)
ale nejde sakra :)) ale prostě..to potěší ne ?
když už mi ta becky, nevím proč poslala avízo... tak ano, každý emocionální výbliv písmenek není poezie, přestože si sám sebou rozněžnělý autor může myslet něco jiného... a přestože se neodvažuji tak striktních soudů jako Lyryk, spíš bych s ním souhlasil než nesouhlasil... poloautomatický dokumentární popis dějů, jakých má každý v zásobníku plno a které veřejně ejakulují jen nezkušení jedinci mylně přesvědčení o jedinečnosti a neopakovatelnosti svých prožitků, pocitů a představ... a přitom ty jsou po tisíce let stejné, jen kulisy se trochu mění... co může být jedinečné je vlastní speci¨fické ztvárnění, pohled, uchopení do slov... a to tady nenalézám.
rebecca: ne, mathew určitě nestál o sterilní, školometskou kritiku zapšklého a zakomplexovaného jedince, jehož vyprahle necitelná duše není schopna proniknout pod povrch pravé i levé poezie.
jsem totiž zavilý skřet, který se přihrben nad klávesnicí se slinou v koutku úst a pološíleným úšklebkem plesnivého chrupu ukájí tím, že strhá, na co přijde.
díky za názor.Heh, ale o mé básni jsem se nedozvěděl nic :))
znovu se připojujik Lyrykovi, i když si myslím, že i z toho o čem píše se dá udělat poezie
cirilla má pravdu ale kritizovat/prudit může svým vkusem taky každej:)
tak díky za názory, mám vás jako vždy rád :) heh, je to trapný, já vím :)
tvoje nápady...to je osmá barva duhy na druhou....:-)
tipík jasnej!
díky tebe mám taky rád :)))
díky :) tebe mám taky rád :))))
Mě nemusíš mít zas tak rád :o)
* Pěkný výjev
Popisné soukromé informace o pozorování blízké osoby, žádná poezie...
pro mě je to poezie.Každej má svoji poezii víš ?
Mathew :o) no bajooo :o) v tom pripade....!
takhle nějak by měla vypadat moderní poéézie :-)*
Lytryk: každý člověk má vlastní poezii, z každého to stoupá, jako pára, ale to jsem už neřekla já, alébrž už to bylo řečeno někde jinde...
/T
Lyryku, ty seš hustej. Ale mám tě rád.
Matthew: Barevný je to ažaž
jéé, sorry, jasně, že jsem chtěla napsat: Lyryk (t a r jsou vedle sebe, sem se překlepla)