doufám, že si tě ten, komu tvé vyznaní patří, plně zaslouží, tak jako ty hvězdicku...:-))))))
kajka: zmena ve mne?? OBROVSKA :-))) A tobe preji velky objev, ci aspon neustale mensi objevy ...
alim: vim, ze i on si zaslouzi hvezdicku .
Dekuji obema )))
Žádná změna v tobě? Ani ta láska není změnou? :c) Pro mě ano, velkou, pokaždé, když ji zase objevím!
Ja nemám slov.... něco tak pěkného tak zamilovaného jsem už hodně dlouho nečetla... je v tom vidět že toho dotyčného člověka opravdu miluješ... a on tebe... že se zahrnujete láskou a že ti skoro zavidim.... kdyby tak měl mě někdo rad....... jeden ale o to vetší MEGATIP*
no jo.... proste nadhera ty se uz asi nezmenis:))))))) A ani bych ti nejakou zmenu nepral a ten co o nem pise.... to snad ani neni clovek:)))) Nadhery takrka mu zavidim.... a tobe taky za ty vyrazove prostredky poskladane do sebe tak jako by ani pro nic jineho nikdy nebyli stvoreny.....********!!!!!!!!!
WiruZ:
jemine, nektere zmeny v zivote jsou potrebne, jako treba nejaka stagnace, ale tento pozitivni "status quo" primo vitam....at proboha zadna zmena ve mne neprichazi...mne je takhle moc dobre...ohledne tech vyrazovych prostredku: ja fakt nevim - je to nejaky "tajemny" gejzir z meho vnitra...
Dekuji moc Tobe
a vsem milym, kteri se tu vyjadrili...:-)))
Ollin: Nekdy citim, ze je velice potrebne "vylit si dusi" - a vysledek muze prinest pozitek ze cteni i druhym..a radost...ale hlavni jsou me city a me radecky...
A dekuju za poklonu a tipek :-)))
Je to tak upřimné vyznání, že se téměř ostýchám k básni něco psát. Zdá se mi, že Tvůj slovník se stává bohatší a obrazy působivější /na př."déš´t samoty"/. Z nedělních myšlenek čiší nedělní pohoda.
"T"
Sky: Dekuji za Tvou milou a neustalou prizen - a jsem uprimne rada, ze se Ti me basne libi.
A, samosebou, diky i Tobe, cajke.
Jose 17: Dekuji za hezka slova a hodnoceni mych citu vlozenych do jakes/takes poeticke formy (or, vice versa...) I ja citim svuj vlastni pomaly "rust" (cas od casu) - je pravdepodobne, ze rostouci intenzita citu vede ke snaze vyjadrit se bohatsim slovnikem. Tusim, ze stale vice a vice prede mnou zacina rozkvetat louka plna prekrasnych ceskych vyrazu, o jejichz existenci jsem ve svem ubohouckem (emigracnim) c. slovniku nemela dosud ani poneti....
:-)))
nádhera...některé výrazy jsou tak jemné...a vůbec sedlo k srdíčku
t
Tedááá Severkanová- myslím že tu nemám co dělat- to je opravdu krásný- to asi nikdy nesvedu- sem to skusil a vyšlo mi to tak nějak selsky tvrdě. .... asi bylo štěstí že mi to nešlo odeslat.
........ jo a dík za přivítání :-))
Jsem pouhým Tvým čtenářem, který obdivuje Tvou tvůrčí invenci..Být tak tím kterým se zabýváš ve svých verších...Ze srdce mu Tvou přízeň přeji asi je šťastným... Moc hezké -Tip.....