Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePohádka o Strachu
Autor
Kodynie
Pohádka o Strachu a Svobodě
Tajná agentka XY se jednou vracela z poslední mise. Věděla, že nadělala při ní spoustu chyb a příliš odkryla své karty. Najednou moc lidí vědělo o její existenci a začalo usilovat o její život. Obě strany nevěděly, co vlastně ta prokletá ženská všechno ví a tak se jí chtěly zbavit oba tábory najednou. Unikla pár atentátům. Naposledy nastražené bombě na tiskové konferenci, kde vyhýbavě mluvila o své práci. Když se po dlouhém a úmorném dni vracela domů, tak už trpěla stihomamem a i u dveří svého bytu chvíli neslouchala, jestli něco podezřelého odtamtud neuslyší. Pak vešla dovnitř,rozsvítila a chtěla se konečně pořádně usadit na své oblíbené pohovce. V tom zbystřila a nastražila uši, zaslechla totiž pod ní podezřelý šramot.
Vyskočila znovu na nohy a zeptala se: "Kdo je tam a co tu chceš?"
Z nejtemnějšího kouta se ozvalo: "To jsem já a bojím se tu."
XY prohlásila: "Tak vylez ven a ukaž se."
Z pod pohovky vyhopkal nešťastný bílý racek s černou hlavičkou. XY se ho zželelo a řekla: "Pojď ke mně,já tě pustím ven,aby ses tu už nemusel bát."
Přistoupila k oknu, otevřela ho a vypustila racka na svobodu. Ještě mu na cestu zamávala. Pak nastala XY dlouhá a usilovná doba, kdy za sebou zametala stopy, aby se ztratila oběma pronásledujícím stranám. Nakonec se jí podařilo stát se obyčejnou občankou a nic už jí nevázalo k její dobrodružné minulosti. Jednou, když byla na procházce se svým psem v maličké přírodě za jejím novým městečkem, tak se usadila uprostřed louky, kde ráda sedávala a přihlížela psím radovánkám skotačícího zvířete v trávě. Nejednou, kde se vzal, tu se vzal, přiletěl z jedné strany racek, zamával křídly a zakroužil jí nad hlavou a vrátil se tam, odkud přiletěl. XY se jen usmála a byla ráda, že vše dobře dopadlo.