Některé myšlenky se mi zdají moc hezky vystižené - třeba "proud proudem hnán", jinak se sem ještě vrátím, abych se mohla víc zamyslet, teď mi to nedostatek času nedovoluje, ale zase jsem se po dlouhé době mohla s chutí vrátit na Písmáka a hned jsem narazila na někoho, od koho mě baví číst, takže díky...
... jsem poctěn tvou návštěvou, příteli .-)
Stejně Ti nevěřím, milý můj A. :)
Neumíš psát jinak, než takhle... rozvibrovajícně... :))
Děkuju za hezké pozdravení, taky bych byla ráda, kdybys měl hezký den a nejen ten.
Y
Markéta: první z dětí jsou ti nejmenší, nejchudší a nejslabší
Yeziinka: hřeje mě u srdce návštěva té, kterou jsem si oblíbil před tolika a tolika dny a roky :) Je krásné, že ses stavila Yez. A ohledně tvé otázky nejapné... :))) ne-e!
No, in fact, proč myslíš, že tak dlouho už nic nepíšu? :)))
... máš ale pravdu, něco bych sem mohl dát co si tu a tam naškrábnu a skovám hluboko na disk .-) Alespoň budeš moct změnit názor. :)
krásný den!
Moc krásné....nádherně plynoucí, jako krajina za oknem....
Armand... Armand... kde já jsem to jenom...
:))
***! (nechtěl bys někdy napsat něco míň dobrého?)
Pro první z dětí
(poslední klasy žní)
koleje do stran
pražce si nestaví
v žádané době...
...zjisti kdo neváží
paměť je slepá
a obdivně odráží
co zkalené v sobě
tak ohromně - rovně
samo jen sebe zří
Pro první z dětí? To jsou TI vyvolení?
... v pohádkách bývá povětšinou vyvolený ten nejmladší :-))
*********
jsem rád, že někdy něco vypluje na povrch naší povrchnosti na odiv.. :)))*
w o w . . .
Tip + klub + nej + výběr
*
funkční prolog naznačí klič k interpretaci. je dobře že tam je, protože jinak by to svádělo k dezinterpretaci :-)))
ta první část mi připadá trochu pustoprázdná, ale pak to graduje skvěle... konec!
*
*** a ještě víc za prolog :-)
Krásné, jako všechno od Tebe :-)*
ALL:
Lehce jsem změnil třetí strofu (resp. sloučil původně třetí a čtvrtou) .. změny jsou de facto jen kosmetické, bez zasahování do celkového obsahu... důvodem bylo hladší a plynulejší čtení. Možná že je to zbytečné, ale jen dodám, že verše kurzívou jsou právoplatnými prvními verši svých strof, ale také současně posledními verši strofy jim předcházející.
PS: není to třeba nijak komentovat, avi vám posílám jen jako upozornění na změnu (k lepšímu)... doufám :)))
☼
Hezky,až na to,že to můj vygumovanej mozek nějak nemůže spolknout
Asi to chapu.
Asi mi to rika hodne.
Mam svoje kupe.
Trochu jine, ale neco....
*
A bryčka letí víc a více, je večer, zvykli jsme si tam, na nocleh jedem dřímajíce a čas už řídí bryčku sám. ***********
autor klade otázku, na kterou má každý svoji odpověď a někteří ještě odvahu :-)
nemůžu se soustředit, promiň
Nějak nevim , co na to říct...***