Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDodatek k Malému princi - Malý princ a gambler
Autor
Peeta
Dodatek k Malému princi
Malý princ a gambler
Na další planetě, kterou Malý princ navštívil, uviděl hrací automat. Před ním stál gambler a zuřivě vhazoval do automatu jednu minci za druhou.
„Dobrý den,“ pozdravil Malý princ a se zájmem hleděl na gamblera. Ten si Malého prince vůbec nevšiml a dál v transu hleděl na automat.
„Dobrý den,“ zopakoval Malý princ „co to děláte?“
„Kdo jsi a co tu chceš? Kdybys mě nevyrušil, mohl jsem vyhrát!“ zuřil gambler.
„Cos mohl vyhrát?“ zeptal se Malý princ.
„Mohl jsem dostat zpět své peníze!“ křičel gambler.
„Tak proč jsi je tam házel, když je chceš nyní zpátky?“ nerozuměl Malý princ.
„Až vyhraju, budu mít peněz třikrát tolik!“
„Co když nevyhraješ – nebudeš mít nic! Jak víš, že určitě vyhraješ? Co s těmi penězi pak uděláš?“ Malý princ už ničemu nerozuměl. Gambler se na něm podíval, jako kdyby přišel odněkud, kde neznají peníze.
„Co by – budu hrát dál, abych byl nejbohatší z celého vesmíru!“ nadšeně odvětil gambler.
Malý princ mu nerozuměl, k bohatství mu stačila jeho krásná růže a beránek, které měl rád.