Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV tichu
10. 12. 2002
0
0
2728
Autor
Marco
Promlouvá ke mně ticho a já se divím, že jsem ho v tom hluku nikdy neslyšel.
Až teď.
Očarován jeho přítomností, sedím aniž bych se pohnul. Cítím, jak se rozprostírá přede mnou ve svém nekonečnu.
Už navždy budu ticho vnímat a vnořím se až do počátku Vesmíru s konečným pochopením, co všechno znamená...
---------------------------------------
Co znamená v dnešní uspěchané, hlučné době: ticho, meditace, či rozjímaní pro vás?
Nicollette
17. 02. 2006
rebecco až tak navážno to nebylo ... takže ... co ta tvoje koncovka... :c-))
Tak abych se vyjádřil k otázce kladené... rozjímám, medituji když se vracím z práce. Když sedím ve svém křesle a kouřím dýmku... modlím se...
Jsem tak trochu blázen, ale myslím si, že normálnější, než spousta "normálních" lidí...
nu, konečně "normální" odpověď... :c-)) Mj.: to jsme na tom asi dost stejně :))...
teda nevěděla jsem, jestli nezvolit spíš kategorii Sexuální frustrace, ale myslim, že Obsedantní myšlénky to taky vystihujou... :-)
nin: tak do světa magorů se prostě asi nedostanu... :c-)))))))))), pokud je o kategorii Sexuální frustrace ... tak tam tedy rozhodně nepatřím...TEDY... rozhodla jsi správně...
...ostatní... pokud jde o kolíčky...nějaké bych vám klidně poslal... :))))))))))))))))
nu, víte usiluju dostat se do nějakého klubu ... "bláznů a tak"...nevíte, co bych ještě mohl napsat... cha, cha ... hezky jste se chytli - bylo to chytlavé co?... :c-))))))))))))))))))))))))))))))))))
tak nějak jste se "rozhádali" ... :O))) ... nejde mi o úspěch ... byl to jen FÓR... ale rebecco 13 ...i když jsen poctěn, nestačí ... konečně jsem ve Výtěru... Já ale chciiiiiíííí... magory... toť všem vám... a mějte se BLaZE...
P.S.: A taky mě auditka zde vychází moc na VÁŽNO... HA, Ha, .... :c-)))
checht, tak se na to přece jenom někdo chytl ... je to Fór ... ticha mám mnohdy dost a dostatek ... i když ve městě aby ho pohledal... :c-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
znamená pro mě dost a dost - ale teď zrovna se mi všechno kolem chvěje duněním Kowalského od Primal Scream
:))