Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePro ni
14. 04. 2000
3
0
1884
Autor
Stepca
Pro ni.
Oči má jako malá
svítí v nich jiskřičky hvězd
barvu co voda, obočí skála
duhovka Měsíce lesk.
Jsi kámen v nich ztrácíš se
je kámen i její pěst
když v místa kam dopadla vracíš se
nespatříš květinu kvést.
Ve vlasech kytek dech nosí
a ty z hora až do moří plynou
ráno jsou kapičky rosy
jaro je obarví hlínou.
Kůži má jemnou jak příze
jarní je hedvábný prách
jednou se podobá bříze
jindy je rozkvetlý hrách.
Tváře jsou červánky rudé
a ze rtů na spoustě míst
až červen je červenět bude
kluky a holky uvidíš jíst.
Možná že taky ji znáte
možná že taky nedá vám spát
když každý jí svou lásku dáte
dál tu s ní budeme snad.
no, arytmie (a ze rtů-kluky a holky; 3,3,1 - 3,2,3,1) mi pocuchávaly bubínky, ale jinak je to dost slušný...
píšeš krásně něžně! Trošičku souhlas merlíkem - stálo by na tom malinko zapracovat protože pramínky tvých slov jsou opravdu hladivé a je škoda když to není vyladěné. Třeba si s tím Stepko trochu pohraj párkrát to pročti a učeš - nezlob se že rejpám ale věř mi, dělám to jen když se mi někdo líbí:o) (trochu protimluv co? no já si stále oponuju:o)
Tak kvůli takovým jako je Stepca si pořád myslím, že dívky jsou ta lepší, krásnější část lidstva a že by se za svou existenci měly odměňovat...
A přitom to není pravda. :o)
(Děvčata, nekamenujte mě, jen uznejte, že i kluk může být odměněn jen za svou existenci a i holka může být na zabití... :o) Proto nelze generalizovat. :o)
Ach, ta harmonie s přírodou ..., i ten kámen to cítí ... líbíí!
PS - Radši pořád nemysli!:-))
A ta odměna Ti právem patří!:o)))
Že bych to byla já? Ehm...no nic.
Ta kráska může být kdokoliv. Fantazie, harmonie, múza, štěstí, láska, krása, intuice, radost, déšť, smích, vítr, strom, lísteček, jarní den......bla bla bla. Jo a holka na zabití? Jo někdy někdo má chuť mě vzít pod krkem.