Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKlubová diskuse
13. 12. 2002
3
0
7388
Autor
clovrdik
Tak tady budeme ty skvosty skladovat :-)
průser_mračen
24. 12. 2004Pomerančová
24. 12. 2004průser_mračen
28. 09. 2004
Tohle mi říkala kámoška, že u nich na chalupě byl na pánských záchodech v hospodě tenhle nápis -
"Prosíme, neházejte nám vajgly do pisoárů, my vám taky nechčijeme do popelníků" :-)
průser_mračen
10. 06. 2004
mám pro vás jedno
Jablonec nad Nisou: Bijouterie, nebo ABB Elektro-Praga (už nevím):
"Ležet doma na manželce už mě neláká,
to si radši v práci na záchodě honim čuraka."
Ambrosius_z_Ilsy
07. 07. 2003Ambrosius_z_Ilsy
21. 06. 2003
Něžné vyznání lásky na hajzlu v Poříčí:
HANIČKA
JE
SLE PIČKA
A
KYTIČKA.
JAN
průser_mračen
11. 06. 2003
Vřelé díky za přijetí, jsem dojata! Jen mi ještě někdo bude muset
vysvětlit, jak můžu navrhovat dílka do klubu. A a a doufám, že nechcete jen samý drsnjárny!Na hajzlíkách sou i hezký básně.
Vzpomněla jsem si na jednu poetickou na hajzlíku v Regensburku (nevím, co dělaj Germáni na hajzlu....):
Love is a name
sex is a play
forget the name
and play the game! Dobrý, neeee?
Evičko, jasně že ne jenom drsňárny, ale všechno, co se najde :-); ohledně zařazování děl do klubu - abych to nemusel psát znova a znova, podívej se do diskuse pod mým dalším klubem "Klub přátel literatury o hnusu v nás a kolem nás" a tam jsem to celkem nedávno (takže čti příspěvky odspoda) vysvětloval :-)
průser_mračen
07. 06. 2003průser_mračen
06. 06. 2003průser_mračen
06. 06. 2003
průsere, si tak říkám, když sem přispíváš, nechceš do klubu vstoupit ? :-)
Snad budu přijata, když už jsem přispěla svou trochou do mlejna.
Hajzlíky miluju, všechny vzorně přečtu. Nedávno zas vyšla česká
knížka s průpovídkama z hajzlíků. Mý dobrý průpovídky ste mi
už vzali z "huby". - Jen taková vobyč: Velký břicho-dole ticho!
Evičko, jasně, buď zde vítána, pohodlně se usaď, ulev si a hlavně opiš všechno, co kolem sebe na stěnách vidíš :-))
průser_mračen
05. 06. 2003Ambrosius_z_Ilsy
01. 06. 2003průser_mračen
23. 05. 2003
No tak dnes ráno po včerajšom večere plnom rôzneho chlastu som navštívil FCHPT (Fakultu chemických a potravinár-skych technológií), kde som rýchlim spôsobom vyhľadal WC a...čítal som...
Treba mi srať nemám riť
musí vo mne hovno hniť
kúpim si krta ten mi ju prevŕta
pôjdem sa vysrať budem žiť.
no a kolega čo sral vedla mi nadiktoval:
Arašidová nátierka s obloženou klobásou.
Totálna paráda, mám chuť pobehať hajzle v okolí...ak niečo nájdem sa ozvem...
smutná zpráva : návštěvníkům hospod na teplicku (ale i jinde) jistě neunikly nápisy typu "Poppova operetní trasa", "I tady pije Franz Popp" atd.; jednalo se o skutečnou postavu - byl to kdysi šéf (myslím) operety v teplickém divadle; minulý měsíc ve věku 78 let zemřel.
Vzkaz od uklízečky:-):
Pánové!
To co držíte právě v ruce není tak dlouhé, jak si myslíte, a proto přistupte ještě o krok blíž!
Děkujeme
( Teda ne že bych vymetala pánský záchodky - přišlo mi to mejlíkem v obrazové podobě:-)
Pomerančová
27. 01. 2003
restaurace Tunel (mno..restaurace ...)
jestlize se netrefite do misy, vyzadejte si u obsluhy kybl s hadrem...
Pomerančová
21. 01. 2003Při konzumaci potravin v naší provozovně použití WC zdarma.
V naléhavých případech účtujeme 10,- Kč.
Děkujeme za pochopení.
občerstvovna
provozovna
vysersebovna
atd...
přecijen cosi socialistického v nás zůstává
rebí, vítám tě mezi námi, sběrateli vytříbených produktů jazyka českého a literatury :-))
Myslím,že D Á M Y nemohou zústat pozadu,a pokud vím tak ---někdy odskočím na panský,samozřejmě když tam nikdo není---:-),--- a myslím že emancipované dívky dnešní doby,nezústávají pozadu,jsou snad ještě sprostší a vynálezavější--- věc názoru :-))))Jinak dobrý nápad..Chválím.
takže přispívám několika "moudry", který jsem dneska v 11 hodin dopoledne opsal na záchodě hospody "U Fešáků" v Teplicích. Zároveň je to ukázka, že se nemusí vždy jednat o vulgarity. Jenom malá poznámka - recyklační stanice 1 a 2 patří k pisoárům, trojka k hajzlmíse :-).
Recyklační stanice č. 1
Zpracovává : pivo, víno, kořalky - vše bez pevných částic
Prosím nevhazujte do mušle :
- vajgly (nedají se už podruhé zapálit)
- žvýkačky (hrozí nebezpečí, že propadnou dírkou a ostatní si je již nemohou vychutnat)
- zubní protézy (ostatním hostům by nemusely pasovat)
Nesnímat tento návod, další hosté by neuměli recyklační stanici používat.
Varování ing. Bačkofského : Alkohol způsobuje kocovinu !
Recyklační stanice č. 2
Zpracovává : kávu, čaj, lihuprosté limonády a donesený tekutý odpad - vše bez pevných částic
Prosím nevhazujte do mušle :
- vajgly (nedají se už podruhé zapálit)
- žvýkačky (hrozí nebezpečí, že propadnou dírkou a ostatní si je již nemohou vychutnat)
- zubní protézy (ostatním hostům by nemusely pasovat)
Nesnímat tento návod, další hosté by neuměli recyklační stanici používat.
Varování ing. Bačkofského : Nápoje bez alkoholu nezvednou ani náladu !
Recyklační stanice č. 3
Zpracovává : veškeré typy stolice, zvratky, popřípadě tekuté výstupy
Prosím, nevhazujte do mísy části oděvů a obuv
Varování ing. Bačkofského : Stolicování a zvracení nelze na tomto WC dělat najednou !
To téma je dobře ujetý, to se mi líbí. Tak taky přidám jeden nápis od pánských pisoárů, ve kterých byly umístěny desinfekční tablety: "Upozorňujeme návštěvníky, aby nežrali bonbony z mušlí"
Pomerančová
30. 12. 2002
na dámskejch jich bejvá požehnaně, momentálně si vybavuju jen jednu hlášku, kterou jsem musela číst víckrát, než jsem pochopila, bylo tam: "Jsem skjelá"
od nynějška beru tužku s sebou ;o)
Zaznamenal jsem: Na našich pánských WC bylo mnoho nápisů, poté několik zaměstnanců propustili, studentů vyloučili... Dnes je v kabince WC číslo 1 uvedeno:
"WC NEWS HLEDAJÍ NOVÉHO REDAKTORA."
Drownedgod
14. 12. 2002
s těmi nápisy na dámských záchodcích by mě to taky zajímalo... nebo myslíte, že to chlapi choděj psát i tam? :)
depa..nemám tedy nic zrovna v rukávu, ale..po pravdě..aji na dámskejch se nachází perly..a pochybuju, že je psali mucký..jestli nezapomenu..tak si sebou ode dneška beru tužku a papír :-))...ehm..nejen toaletní :-)