Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKrátce ke kuželkářskému klání Karlov - Kolín
Autor
Yfča
Kvalitní kolektiv krásných kuželkářek kvapně kráčí krajinou Karlova ke kuželkářskému klání. Krásná končina. Koktající kamelot Karel Kabel křičí: "Katastrofální karambol kolumbijského kamiónu! Konvertibilita koruny konečně klesla! Klaus kradl kondomy!" Kuželkářka Kakosová krátce komanduje kolegyni Kadrnožkovou: "Koukej konečně kloudně koulet!" Krasavice Kadrnožková kladně kývá kudrnatou kebulí. Konečně krásná kuželna Karlov. Klaďas Kašpar křičí: "Kamarádky kuželkářky, koukejte kmitat! Kvapně ke koulím!" Kraj kuželkářského klání. Kamna kapku kouří. Krajkové kamizoly krášlí kuželkářky. "Kolik kuželek klesne?" kalkulují krásky. Korpulentní krčmář krmí kuželkářky kostnaté konstrukce klatovským karcinogenním kabanosem. Krásná kratochvíle! Kuželkářky kvapně koušou konzumovaný kabanos. Kakosová konzumuje kořalku. Kašparová koketuje. Kolínská kuželkářka Kosíková kouše kokosky. Konečně Kadrnožková klopýtá klátivým krokem ke koulím. Kterou koulí koulet? Která koule klátí kuželky? Konečně krade kterousi kouli. Kultivovaně kráčí. Kvalitní kmit, koleno křuplo, koule kapitálně kosí kuželky. Kamarádky kvílí: "Kadr! Kadr!" Kadrnožková krásně kulí kukadla. Každá kuželka klesla. Kromě krále. Kolegyně kuželkářky křičí: "Kákádé, kákádé!" Kadrnožková kývá kouzelnou kebulí. Kučeravý krčmář kultivovaně kouří krátké kapitalistické kentky. Kolínská kuželkářka Kosíková kašle. Kakosová kýchla. Kašpar konzumuje kokakolu. Kadrnožková klidně kráčí kolbištěm ke koulím. Kuželna klímá. Kadrnožková kurážně krade kouli. Klasický, křečovitě kostrbatý kmit. Kulatá koule kuriózně kvapí ke králi. Krátce králem kývá, krátce kymácí. Kadrnožková koprní. Kroutí kebulí. "Kruté kuželky! Kapitální krach! Kapitální kiks! Kazím kázeň! Kristapána! Katastrofa!" Klaďas Kašpar kleje: "Krucifix!" Kašpar kritizuje: "Kadrnožková," křičí, "kam koukáš? Koncuj kvalitně kmit! Koriguj kroky! Král klesne!" Kamarádky kuželkářky kolektivně konejší křehkou kolegyni: "Koukej koulet krapet klidnějc! Kákádé!" Kadrnožková komicky krčí křehkou kostru. Klade klidně kulatou kouli. Koule krátce klouže ke králi. Král konečně klesá! Krásný kuželkářský kousek! Kuželnou klokotá kravál. Kakosová křepčí. Kolínské kuželkářky koprní. Kolegyně Kadrnožkové kvílí: "Král klesl! Král klesl!" "Kabrňák," konstatuje krátce Kašpar. Kvalitní kuželkářské klání kulminuje. Konečně končí. Komické! Kvůli klesnuvšímu králi kolínské kuželkářky kapitálně kapitulovaly. Kralují kované kuželkářky Karlova - kvalitní kuželkářský kolektiv. Konec kecání.