Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sena cestě
18. 12. 2002
2
0
1236
Autor
nikdo
už jsi viděla trávu
proti světlu noci?
ukázal bych ti ji
zatím se jen ubíjím myšlenkami
proč jsi dnes zase nepřišla
čekal jsem a doufal
že opět tě spatřím
vlasy o kterých si myslím že voní
oči ze kterých mám strach
rty když se pohybují
bojím se těch slov
tvé tělo mě svádí ke hříchu
...
budu jen čekat
jednou se objevíš
s chutí
zase se líbat
to je perfektní vyznání,
ale co má přijít, samo přijde, i kdyby měl člověk čekat velmi dlouho, stojí to za to...
Kuba_r:
Ty kritiky si myslel asi moje,ze?Hm... Mimochodem pozdrav mi Janu... Chci ji uz strasne dlouho napsat,ale porad jsem nenasla odvahu... Cel.
Nejsem zrovna mistr v psani kritik, ale libi se mi to. A mimochodem ty "kritiky", jsou taky docela poctenicko. Zdravi KUBA.
Hi,tak jsem slyšela,že ses přece jenom dočkal, fakt Ti to přeju... Jen jsem slyšela ne příliš optimistickou kritiku na ni, ale budiž, TY sis určitě vybral správně.... Jak Tě znám (jsem znala)... Jinak jsem se chtěla zeptat, proč na kritiky vůbec nereaguješ... No ignoranta v sobě nezapřeš....
Ahojky Sadam:
nerada bych tady zahájila veřejné diskuzní fórum,ale aspoň jednou dvěmi větami budu reagovat, ju? Díky za tu vůni, můžu Ti doporučit Gliskur nebo jak se to piše,balzam Wella,vlasovou kuru z Avonu a skvěle prášky za 2 kila, víš které, že?Hi....
Hm... On the road... Možná by neškodilo trochu interpunkce, nemyslíš? Jinak jak tak pozoruju, tak ti u každé dívčiny voní vlasy a já myslela, že voní jenom mně...:-). To sis ve svém alkoholovém opojení někdo vysnil? Váhám nad skutečností nebo fikcí...Myslím,..., že si někde na rozhraní... A plácáš se tam a nevíš, kam zapadnout... Ale zas na druhou stranu, si věčný snílek, to se ti neupře... A líbí se mi moc jedna věta.... že její tělo tě svádí ke hříchu... Ty máš celkově problém odolat, mi tak připadá, že všechny ženy jsou silnější než ty... jen si vzpomeň na incident ve vchodě...:-). Ale celkově mám z tohoto tvého dílka dobrý pocit, i když se divím, že nemáš strach, že by tě někdo ..., že si někde na rozhraní... A plácáš se tam a nevíš, kam zapadnout... Ale zas na druhou stranu, si věčný snílek, to se ti neupře... A líbí se mi moc jedna věta.... že její tělo tě svádí ke hříchu... Ty máš celkově problém odolat, mi tak připadá, že všechny ženy nebo panny jsou silnější než ty... jen si vzpomeň na incident ve vchodě...:-). Ale celkově mám z tohoto tvého dílka dobrý pocit, i když se divím, že nemáš strach, že by tě nekdo opět nezačal buzerovat a terorizovat... No jak tak sleduju, tak dneska asi fakt nešetřím ironií... To jsem celá já... však mě znáš, teda však si mě znal... A klidně dál doufej... Ale všechna naděje se rozprášila po světě... Tak se pak neulekni výsledku svého snění...
nikdo:
Nějak mi blbnuj komp, tak mi promiň, že mám ti kritiku trochu zmatenou...:-)
Pomerančová
19. 12. 2002
To je v pohode. Literatura nie je len metafora na metaforu.
nikto by takuto basen nenapisal, ty nie si nikto ale je to dobry napad na meno...