Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHnusná slizká želva
17. 04. 2000
2
0
2233
Autor
Merle
Hnusná slizká želva,
políbila koně,
tak ostatní přichystali,
pěknou svatbu pro ně.
Bylo tam moc veselo,
hlavně hodně vína.
A jak to šlo dál?
To už je věc jiná...
Svatební noc byla plodná,
vznikla z toiho trojčata.
Děti celý po rodičích.
Slizký želvokoňata!
Tak tohle budu umět na zpamět až do smrti. Už jsem o mým názoru (myslim) říkal u Sarken na chatě. Naprosto mě to odrovnalo. Je to geniální, jenom nechápu, proč to má jen jednoho Tipa, zatímco tvé ostatní věci (podle mě míň zdařilé..., ale nic, to je věc názoru). Děkuju. Udělal jsi mi tím radost. Bříza je talent.
*Hnusná slizká želva: hahahahahahhahahahahah.... tak to muselo bejt supr... proc zas ňáký Merleho baby ???... hahaha
Ladi: máme Vašíčka želvičínka už 12 let... a máme ho rádo ... Tebe taky .... 8c)
saggit: kůně??? hihihi, to spíš kůňátko... nebo ků(l?)nička
Břízo: ANOOO... víc takových kritik, prosím
Silvinko: ve slovenčině zní jěště úžasněji!!!o)
m.
v Tichomoří - na laguně
přišlo na mě želvokůně
schoval jsem se na dno tůně
k jedné starší vodní kuně
kňučela že želvokůně
každé noci vyje k luně
kuňkala mi do ucha
že prý je to ropucha
Kooonečně mě někdo pobavil !!! :o)))) Více takovýchle blbůstek !!!
Pobavit někoho je pro mne vrchol umění...rozesmutnět jde snáz...
BRAVOO !
:o))) Jak asi můžou vzpadat želvokoňata Merlíku? :o) Želvohříbata to asi nebudou, což? :o)
Kategorie blbůstky asi bude mou nejoblíbenější, tady se vždycky nasměju... :o) Díky, Merlíku, chválím! A vyřiď to i děvčatům. :o)
( trošku té kritiky - báseň svižná vtipná, sqěle osvěžující )
:o)))
Jen mi není jasné, kde vznikl motiv. Hovoří z toho snad nějaká osobní zkušenost? :o)))))
Osobní zkušenost snad ne! Líbání se želvou? Nevim. Želvy přece nejsou slizké.
Věděli jste, že želva má krunýř jako součást kostry a tedy je k ní přirostlej?
Úsměv!!! Pozdravuju holky. Ať začnou taky psát do písmáka.
PS: To mládě se jmenuje Kůně.