Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepouliční
30. 12. 2002
3
0
1212
Autor
Roll
ulice zamrzlá
na slunci se třpytí
balance se zemí
přou se o tvé bytí
a netrou se, ale prou. :)) v dnesni dobe je tezky se ekomu zavdecit:))
ted zrovna se mam nevim jak, protoze nevim, jak to mam vedet:)
caaau.
rll
sakra tu sem dlouho nebyl... a balance je singular!!! tak nevim, co mi tu vytykate:)) a mejte se taky krasne:) treba zasejc nekdy zacnu neco psat:)
ach tak... jen se mi to spojilo v syntaktický pár BALANCE SE TŘOU... Má omluva ;o)
A měj se kvásně ;o)
m.
Mě to přinde dorbý, aj s balancema v plurálu, vše říká Petra ;o)
Pěkná miniaturka, trochu jak Blues o stabilitě, móžno ;o)
Dík
m.
Astalavista
30. 12. 2002Astalavista
30. 12. 2002
kašlať na slová ktoré sa v danom jazyku nepožívajú...básnici vždy boli od toho aby vyťahovali a prispôsobovali sami sebe slová ktoré sa nepoužívajú alebo zámerne ich ten jazyk obchádza:-))))) len sa pozrite do úbohých zásob slovenských spisovateľských velikánov o ktorých sa učíme na školách....niekedy používajú tak "nadnesené slová" že im ani vlastná mater nerozumie...
tak nech toto sa mi páči:-)))dovolím si TIP