Moc se mi to libilo, ten zpusob psani je mi blizkej, jsem rad, ze jsem na to dostal avizo... Stastnou pout zivotem!
Krásný. Někdy dáš odpověď a ani netušíš.:-)
Zase ten konec, nemůžu si pomoct, ale posledních pět řádků bych vymazala. Jinak to nemá chybu. Vymýšlím si, co :)
Ne, myslím, že si nevymýšlíš. Každé dílko snese ještě kapánek učesat, ale tohle jsem psala před dvěma roky. Teď jsem se dala na sonety a myslím, že je to víc má parketa. Děkuji za kritiku (y).
Moc se mi líbí,je to rytmické,a nevšední verše........učiním jako ostatní.........T:-)
Ou - tak tohle je dokonalá demonstrace toho, že i dílko se spoustou rýmů může pěkně plynout a rýmy nemusejí působit vždy tak nudně jak tomu ve většině podobných textíků bývá + skvělej závěr - nemám co dodat ! :-)
Zasloužený TIP ! :-)
"Jsou útěkem
od reality.
Člověk v nich dělá
to, co cítí . . .
A jindy by se bál . . . "
mozna naopak...
ale moc pekne
Je to dobry, davam tip... mluvis mi z duse
moc pekny, tip.
jen bych oddelia jednotlive sloky-bylo by to estetictejsi a prehlednejsi:o)
Ach jaj trochu oddelit ale inak fajn zasnivanie ;) ako mam rad snivanie a rad snivam cize si moj clovek.... , davam tip
K tomu se dá těžko co dodat. Je to první tvoje básnička, kterou čtu takže mě docela oslovil ten styl. Moc se mi líbí. Jestli se nebudeš zlobit, u příštích dílek už to nebudu opakovat,jo? Jinak si s dovolením (i bez něj) přisadím.*t
A propo...asi nejlepší je ten konec...
Člověk v nich dělá to, co cítí . . . A jindy by se bál . . .
některé části jsou opravdu moc krásné,hezké obraty a hlavně to téma,toje prostě krása,snyjsou ty nejkrásnější šílenství na světě,bez nich už bych tady asi nebyla.jak bez těch nočních,s těmi se většinou musím smát,když je zpětně pozoruji,ale ty nenoční jen se zavřenými víčky a volnou myslí,ty mám asi nejradši...krásné snění přeji :o)*
Já jako věčný snílek souhlasíma s Ireou a dávam titip
Co může být krásnější než naplněný sen, a co smutnější než život žitý pouze ve snu. Sen jako inspiraci a místo beztrestného vyzkoušení situací v životě beru. Jako útěk od reality se člověku dříve či později vymstí... A v téhle básni je prima inspirace. i na tip, ještě trochu učesat by snesla... ale líbí.
Uaau! :-D
Sny byly.. jsou a vždy budou.. Bez snů nelze žít... Nevěříte? Zkuste si to...
By Atalay :-)
Krásně upřímné a pravdivé ***
Pěkné... Odbočím: osobně nevím, mám-li chtít plnit si své sny... realizace sen zahubí... ale naštěstí jsou sny nové... snové... a tak je vážně prima sny si "jen" zdát.
Moc hezké, ale příliš optimistické, na můj vkus. Ale i tak to má své kouzlo.
já nahlížím bohužel jen ze dvou, a tak...
Občas to skřípe, ale na třetí stranu je to docela milé.