Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLimerick o mlsném programátorovi
06. 01. 2003
6
0
1524
Autor
VVV
Sedí Rumcajs u programu,
od kačeny mastnou tlamu.
Modrá smrt tu přišla náhle,
Rumcajs zavyl nocí táhle.
Odběhl na velkou stranu.
Asi nemám barevný displey, protože mě zčerná, i když vlastně už ne, W 2000 je špica. Jinak *
Boha jeho jedineho, máte snad kritizovat dílo od VVV a né mě, či moji práci.
Docela by mě zajímalo, jak jsem k tomuhle povolání vlastně přišel... Asi vyměním ryfle za smoking - vivat Linux!
Velmi dobré, VVV. Za to Ti uděluji čestnou přezdívku WWW a tip.
Danny, tohle Ti vypsala wokna běžící podl linuxem, nebo linux běžící pod wokny? Nádherná kombinace!
Albi: to jsem jen tak zmixoval... ale mohlo by se to stát, kdyby někdo v Linuxu pustil VMWare a v něm Wokna. Wokna by spadla (modrá smrt) a následně by spadl ten VMWare (segfault)...
tak pri dnesku je tohle naprosto presna definice me, vsici mi rikaji ze kradu jen tu kacenu jsem nemel
Navždy_Tvůj
07. 01. 2003
Rumcajs: to já moc dobře vím, ale ten rým by prostě měl být delší.
pokud chceš Billův terminus technicus ponechat, verš lze prodloužit
třeba "modrá smrt tu přišla náhle"
... systém čeká na zobrazení dialogu Zavřít program.... stisknutím Ctrl+Alt+Del restartujete počítač... Segmentation fault (core dumped)....
třetí verš bych kvůli rytmu změnil např. na
modrá smrtka přišla náhle
jinak sranda :)))))
Pro Dannyho: Modrá smrt je název stavu počítače ...
Pro VVV: Tak ti dík, proč jsem jako měl běhat na velkou stranu?