Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKeCy
06. 01. 2003
0
1
2071
Autor
Darkman
1 názor
tak si tak říkám jak jsem tady už hodně dlouho nebyl...a koukám je to dýl než dýlejc...mno paráda..tak že by: BE BACK....tak jen tak zdravím...
Kripl posledních měsíců je ten kdo mi nějak zablokoval můj druhej nick NOSFERATU a já se tam teď vůbec nemůžu dostat....tak ti tímto vzkazuji že jseš zmrd a dement....
Tak postupně zjištuju že 90% lidí jsou vymatlaný paka který myslí akorát na to kde vzít prachy na chlast a kde a jak si zašukat..já teda na chlastu ani na píchání nic hnusnýho nevidím ale stejně jsou i jiný věci, nebo ne?
teda zase jste mě pěkně nasrali ty kecy kolem cenzury jsou tady skoro wšichni zkurvený vyjebaný svině....
Tak dnes jsem ze sebe dostal konečně jedno své ZLO.. možná jsem zlý jak mi to řekl kamarád..uvědomit si to je jen první krok a vše tak strašně bolí...
Jo hlavně ve Slepici to teď stojí za vyliž prdel takže to asi provedu ale zatím jesm nějakej línej a mám taky málo času
Darkmane já bych pozměnila osmý bod na opíjení se na Špejcharu, maj tam levnější pivko ;o)))))
není jak by mělo být, jenže pokud člověk nezažil pocit správnosti tak vlastně ani neví jak tento pocit vypadá a když konečně přijde tak ho stejně celej jenom prosere.... lidi jsou fakt divná rasa...
Hele já se musím omluvit..já teď sloužím vlasti..takže jsem dočasně v absolutní řiti....
mno, ja mam ted dost vyraznej problem kterej se jmenuje nedostatek prostredku. projevuje se to hlavne absenci na festivalech. ale stejne: kdy je lipnice? :-)
Bod číslo 8 mého skromného plánečku jsem včíra splnil si myslím až naprosto dokonale. Teď je mi úplně na řiťu a asi zgebnu v postalkoholických stavech
Koupat se dá i v zimě...pokud je poblíž nějaký element, který zahřeje zbídačelé lidské tělo....Ne?
zdravím vás všecky, koupaní je myslím přípustné, pakliže místo kam smočíme svá nahá těla bude v blízkosti místa, kde se pohybuji...Musím možná zklamat, neboť zítra jdu na poslední zkoušku v školním roce a odjíždím na západ, někam, kde tomu říkám domov...Ale děkuji za milé pozvání!
Prahu svou přítomností poctím opět od října...
Hej to je cool to taky...to ti asi ukradnu....mno jináč zatím nic...kromě absolutního utápění v nudném vedru...ozvu se...
Taky se ti stává, že si myslíš že je někdo normální a potom pochopíš jakej je to zasranej debil?
tak další cesta do hlubin lidské duše proběhla opět na hovno.....Všude samej posranej pokrytec...fuj....to bych blil krev a chcal hovna....
Tak třeba postupně zjištuju že lidi jsou divnej druh čekající na peníze z vejplaty a potom snad už jen na smrt neumí si užívat, ale tam kde nevede žádná cesta tak to ještě neznamená že tam žádná není, že?
ShadowDancer
08. 05. 2003
hmm žel pánovi nemám přistup k internetu... takže trpím komplexem odstraněnosti...tak je tomu....
Ano jsou to jen kecy pane Shadowdancer ale tyto kecy mi připadají důležitější než většina řečí které vedou nějací lidé jež je potom sami pokládají za dokonalé a možná mě označíte za dalšího z nich avšak já tím nesleduji jiný záměr než prospěch sobě vlastní...A to mi poskytuje nádherné uspokojení...
ShadowDancer
23. 02. 2003ShadowDancer
14. 02. 2003
Co z toho? drahý Seregile mám z toho vlastní potěšení a to mi stačí nepotřebuji dělat nic jiného....
ShadowDancer
21. 01. 2003
tak je tady další událost jež mě zasáhla a to sice včerejší večer s petrem tam v hlubinách lesů a skal....Překrásné.....
Tak se nám zase blíží vánoce...dárky...kapr...řízky...salát..pohádky...jůůůů...
Tak nějak zjištuju že je tady opravdu pár dobrejch autorů.....Díky za inspiraci....
Tak jsem si dneska dělal IQ test a vypadá to tak že asi nebudu zas až tak úplně blbej ale věci se občas mají tak že se až sám divím kudy cesta vede do zásvětí...HEHE...Jo a jinak musím uznat že se fakt těším na ten psychotest kterej mě čeká v pondělí...To bude asi fakt prdel....Papíry na škebli už mi dělaly takže fakt se těším ale to jen tak abych splnil další bod svého programu....
NA novou tvář písmaka? fronta na banán....hehe...už vidím tu hromadu virtuálních písmáků jak stojí ve frontě na banán kde je napsáno new face....ty jo fakt zajímavý touhle představou se budu asi bavit ješte dlouho a určitě budou remcat že jsou banány moc drahý a nakonec budou stejně zkažený....
ShadowDancer
13. 01. 2003
TAk jsem včera splnil skoro dokonale osmej bod mejch plánů....akorát jsem se mimo plán trochu poblil ale byla to prdel...
Lidi jsou svině a hrozně machrujou ale stačí když vypnete proud a už se můžou strachy posrat....
ShadowDancer
10. 01. 2003
TAk dneska vyhlašuju debila dne: JÁ..nebyl jsem schopnej udělat testy z autoškoly....bych se z toho posral jak jsem blbej.....
Poznámka dnešního dne č.2: na internetu není přece jenom samý porno.....divný....
TAk super konečně jsem zjistil jak se to dělá..bomba...jsem to ale šikula....