Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJá, bůh
Výběr: Stanislav_Vašina
07. 01. 2003
30
2
6860
Autor
Kandelabr
Sedím na kamenném trůnu. Po nohou se mi šplhá břečtan. Šedivé vlasy a vousy jsou součástí korun stromů. Mé tělo je útočištěm lesní zvěře.Mé paže vzrostlými kmeny dubů.
Prorůstám.
Splývám.
A čekám.Sbírám sílu.
Bývaly doby, kdy jsem lusknutím prstu stvořil vesmír.
2 názory
Nemám slov, i když bych ti za tuhle krásnou povídku chtěla napsat poděkování. Má někde uvnitř něco co mě moc zvláštně pohladilo po vlasech...
pozorovatel
29. 07. 2003
Tohle je zvláštně hezké a nejvíc se mi líbí ty záblesky moudrosti mezi řádky.
JohnieBass
25. 01. 2003
teď mi napadá, kamenný trůn je jistě majestátný, je ale i pohodlný? Když jsem přeci Stvořitel, proč budu proboha ( to je slovo ) vymejšlet něco tak nepohodlnýho???
To jsem to dopracoval, pomyslel si bůh a olízl hliníkovou lžíci se zbytky bramborové polívky - na ni zuby nepotřeboval:-)
Co vytknout? *T
Chm, to je o tom, co mě žere. Sbírá sílu? Proč tedy splývá? A prorůstá? Aby svět obnovil? A jak, když ON je již součástí? Ach jo, věčné téma a řešení nenacházím...
Je to vyborne, len sa neviem rozhodnut, ktory prispevok je posobivejsi.Konstantinidisova ma pobavila, najme ten zaver je chutny.
Drownedgod
09. 01. 2003
SV: jindy OBJEKTIVNĚ kritický být umíš?:-) óóó, prozraď, kterak toho dosahuješ?:-)
já nevím, no ....... tohle asi přesně moje krevní skupina není ..... Příště ;)
Navždy_Tvůj
07. 01. 2003
Kandelábr - výborný
Konstantinidisová - i kdyby napsala uvahu o zvyšujících se cenach ropy, stejně to bude plný sexu. (nekritizuju, konstatuju)
Konstantinidisová
07. 01. 2003Konstantinidisová
07. 01. 2003
Kandelábr tip
Konstans tip
Konstans dlouho jsem tě tu neviděl. Mohla bys vypotit zase nějakou skvělost.
Přeci jenom je to Kandelábrovo stránka. Kandelábr ještě jeden tip.
Konstantinidisová
07. 01. 2003
ne že by kandelábr nebyl dobrý...
ale konstans... no... prostě... raději mlčím.
tip patří samozřejmě kndlbr*