Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSpánek
10. 01. 2003
12
0
2039
Autor
gd
Každou hodinu zprávy, poslední ve dvě v noci, a přesto to podstatné přichází až teď, kdy se rozhlas konečně odmlčel. Tiše praská vesmír, hvězdy padají, padají víčka a mysl v závratných spirálách stoupá ke světlu, které by tam někde mělo být. Jen se přesvědčím, jestli tam skutečně je, a k ránu tiše vklouznu zpátky do těla. Slibuji.
Morbid_Pimple
05. 03. 2003
nic mystického jsem v tom nehledal (tudíž nenašel), moc se mi líbilo praskání vesmíru... :)
Konstantinidisová
12. 01. 2003
ano. a dnes v noci budu spát opravdu hluboce, protože jsem včera spal jako obvykle, tj. čtyři hodiny. není divu, že dávám na písmáka halucinační díla o spánku. omlouvám se.
uvidíme. vyspím se a přečtu si to ještě jednou. jestli se mi to bude líbit i s otevřenejma očima, nechám to.
a co třeba ódu na záchodové mísy? nebo ódu na daně (vždyť půl roku pracuješ jen proto, abys mohl zaplatit daně :-))
óda na záchod možná bude časem, zatím necítím vnitřní potřebu. takové to tvůrčí puzení, určitě to sám znáš - chceš vytvořit něco velkého, úžasného a většinou je z toho hovno.