Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚtržky z čajovny U Mloka I
Autor
Mathew
"Ty vypadáš jak Ježíš Kristus”
“Ježíš Kristus se ještě nenarodil a nebyl ukřižovanej.Až se narodí, tak ho my, Keltové, přijmeme jako první”
“Je teď někdo šťastnější než my ?”
“Ty vole on si hraje s jojem !”
“On si pokaždý hraje s jojem”
“Mně se na té básni líbí, že si musím domýšlet ty slova, protože to po tobě nepřečtu.”
“No vždyť to je skoro technický písmo !”
“Jo ty myslíš že tohle t je p ?”
“No dobře, tohle zrovna není technický písmo”
“No hele Terezo, já nesnáším ten obrat zlomený křídla.Ale to je můj subjektivní pocit, čili na mě kašli a piš dál”
“Jeden náš kámoš se jednou tak ožral, že viděl v peřině úplný obrazy.A když je pak namaloval, tak to vypadalo úplně skvěle”
“To je teda dobrý”
“No jo, on byl v úplným deliriu.Na něho ten alkohol strašně působí, on váží třicet kilo a je vysokej dva metry”
“To je teda dobrý”
“Áá, Saudek !”
“Nesnaž se, to není Saudek”
“Ty vole, tady v té knížce je Burroughs ! Ten chlap je úplně boží, on vypadá jak Hitler”
“Všichni tři budeme psát básničky a pak je necháme kolovat kolem stolu”
“Ten náš stůl je strašnej, tady jsou šachy, čaj, poznámkový bloky, kresby, rozsypanej cukr, popelník, kolem popelníku popel, tři krabičky cigaret a zapalovač.Jak můžete v takovým bordelu žít ?”
“Ty vole mě ten gympl baví”