Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seModlitba
12. 01. 2003
20
1
3255
Autor
Alexandra
Pane
kašli na to
že moje srdce
má kľučku iba zvnútra
a ja ho stále neotváram
prosím ťa príď
a tie dvere ku mne
jednoducho
VYKOPNI
1 názor
LastSamurai
07. 04. 2007
tak to je úplně výbornej nápad !
myslím, že mi zůstane dlouho v paměti
tip*
Pravda ... a taky bude něco na tom, že vidíš to, co vidět chceš -
pokud hledáš svou představu, najdeš ji, pokud hledáš Pravdu ... nalézáš jen vzdálené odlesky toho, co skutečně je.
No a pokud něco hledáš s tím, že to neexistuje ... nevim
taky myslím, že není, ale to mi někdy nebrání se chovat tak, jako by byl ;-)
proč ne?
Pišta_Hufnágl
23. 02. 2003
co máš pořád s těma kykyrýkama? ;-)
Lomikel, to mi připomíná jednu veselou knížku plnou blbůstek, co jsem kdysi četla :-)
******** taky to někdy tak cítím - ale snažím se alespoň pootevřít
pan Pišta: jak to víš ?
Pišta_Hufnágl
22. 02. 2003Pišta_Hufnágl
02. 02. 2003
no musim povedat ma to silu, hlavne ked to clovek sam prezije. Len ma trochu zarazil konie, Pan nie je nejaky nasilnik. Ale ma to....neviem to ani spravne definovat.
Ta touha a zároveň nemohoucnost je zevnitř otevřít. To je beznaděj. Naštěstí zkušenost mnohých říká, že když touhu nevzdáme, dveře nakonec časem povolí.
Ta touha a zároveň nemohoucnost je zevnitř otevřít. To je beznaděj. Naštěstí zkušenost mnohých říká, že když touhu nevzdáme, dveře nakonec časem povolí.
UUUUUUUUh, na ptvú báseň, ktorú sem posielaš, ceeeeelkom dobré! Neha či vlastne túžba spojená s imaginárnou brutalitou činov nemôže nezaujať. Dobré.
t.
A hneď aj do Klubu slovenských Písmakov to pôjde
tip - opravdové (říká toho tolik na malinkém prostoru)
- pokud náhodou jsi, vlámej se, prosím, i ke mně :-)