Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKeď
Výběr: Lyryk, dablik008, kalais
15. 01. 2003
14
1
2251
Autor
Sýkorka
*
Keď sa prestanem maľovať
spod očí
mi odletí pár
smutných motýľov
pár odohnanej invencie
*
Keď sa začnem maľovať
kam sa stratím?
Do zeme
ako dážďovka
čo súhlasila so zajatím
Keď zaprší
utečiem si umyť dušu
kým ma tvoje
chlapské súdy
nepokúšu...
*
1 názor
Štětečkem na řasách přilákej běláska. Jako v omalovánce jej několika tahy přeroď na Otakárka. Třeba ten „kárající“ jen kráká...(...nerozumná slova, nebo i vlasy?) ;o)
MTR
hm..velmi pekny zaciatok
po tych odohnanych invenciach som akoze skoncil citat..stacilo mi aj to. to dalej beriem ako druhy diel (aj si to tak myslela?)
ale paci sa mi taketo jemne viacrozmerne zenske myslenie. je ako mavanie motylich kridel. :-))
Astalavista
15. 01. 2003
Sýkorkin ponovoročný návrat plný ľudsko-motýlej-dažďovej poézie... Nádhernej.
t.
bix: nevzdala by som sa toho kvôli mužovi :o) Ale je pohodlné vedieť, že keď sa mi nechce, nemusím a aj tak sa páčim :o) Motýle sú inšpirované tvojím maľovaním :o)))).
dick: najskôr som to chcela dať ako dve samostatné básne, potom som si to rozmyslela- je to akoby na pokračovanie. :o)
Naso: ďakujem .o), potešilo :o)
všetkým vďaka.
výborné! :)
(a konečně si připadám, že něčemu slovenskému rozumím :) )
*
:o) Fandím Ti. Tuším, ako si sa rozhodla. Tak ! Dážďovky a motýle sú super ( a tajne si zase namaľujeme dúhy na viečka .o)) ) - tie obrazy. Hýbe sa to.